printlogo


کد خبر: 234444تاریخ: 1400/3/22 00:00
تصویر‌برداری سریال از مرز 80 درصد گذشت
فصل سوم «روزگار جوانی» به پخش می‌شود

 تصویربرداری فصل سوم سریال «روزگار جوانی» به تهیه‌کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی از مرز ۸۰ درصد گذشت و همزمان تدوین این سریال نیز آغاز شده است. 
به گزارش «وطن‌امروز»، عوامل تولید فصل سوم سریال «روزگار جوانی» به تهیه‌کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی اکنون در یک مجتمع تجاری در غرب تهران مشغول تصویربرداری هستند و بتازگی هم الهام طهوری مقابل دوربین این سریال رفته است. 
تولید فصل سوم مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» در شبکه ۵ سیما بهمن‌ماه ۹۹ شروع شده و تاکنون ۸۰ درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده است و همزمان تدوین آن نیز در حال انجام است. 
این سریال در ۳۰ قسمت برای گروه فیلم و سریال شبکه 5 ساخته می‌شود و بازیگرانی چون بیوک میرزایی، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی در آن ایفای نقش می‌کنند. همچنین رسول نجفیان، زهرا داودنژاد، لاله صبوری، سیاوش چراغی‌پور، محمود قدیریان، سولماز حصاری و خسرو احمدی به عنوان بازیگر میهمان در این سریال حضور دارند.
در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که به قصه زندگی جوانان متولد دهه‌های ۷۰ و ۸۰ می‌پردازد، آمده است: پس از گذشت سال‌ها، عباس آقا (بیوک میرزایی) تصمیم می‌گیرد بخشی از خانه مسکونی‌اش را به تعدادی جوان دانشجو اجاره دهد. دانشجویان جدید همسایه عباس آقا می‌شوند، بی‌خبر از اینکه ... .
فصل اول «روزگار جوانی» سال 77 به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه ۵ رفت. همچنین فصل دوم این مجموعه سال 78 به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه تولید شد. 

Page Generated in 0/0050 sec