printlogo


کد خبر: 234445تاریخ: 1400/3/22 00:00
کنداکتور پخش شبکه نسیم تغییر کرد
۳ شب «خندوانه»، ۴ شب «دورهمی»

با آغاز پخش فصل جدید برنامه «دورهمی» آنتن شبانه شبکه نسیم برای ۴ شب در هفته در اختیار مهران مدیری و در 3 شب دیگر در اختیار «خندوانه» رامبد جوان قرار گرفته است. به گزارش «وطن‌امروز»، پخش سری جدید برنامه «دورهمی» با قالبی متفاوت به کارگردانی و اجرای مهران مدیری از دیشب (جمعه ۲۱ خردادماه) از شبکه نسیم آغاز شد و به این ترتیب آنتن این شبکه در طول هفته میان ۲ برند اصلی آن طی سال‌های اخیر تقسیم خواهد شد. 
رامبد جوان در برنامه «خندوانه» با اشاره به این موضوع از تغییر کنداکتور پخش برنامه خود خبر داد و گفت: از این به بعد «خندوانه» روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته پخش می‌شود و «دورهمی» مهران مدیری هم روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه روی آنتن خواهد رفت. 
سری جدید برنامه «دورهمی» که فصل پنجم این برنامه با اجرای مهران مدیری محسوب می‌شود، ساختار و قالبی به‌کل متفاوت از 4 فصل قبل خواهد داشت و در قالب یک مسابقه، میزبان شرکت‌کنندگان خواهد بود. 
برنامه جدید «دورهمی» دکور کاملا متفاوتی نسبت به دیگر مسابقات تلویزیونی دارد و از لحاظ بصری هم شکل و شمایل جدیدی دارد. سوالات مسابقه در زمینه سینما، تئاتر، ادبیات، تاریخ، موسیقی و هنرهای تجسمی طراحی شده و هدف از ساخت آن بالا رفتن سطح آگاهی است و افرادی که برای حضور در مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند، در یک آزمون ورودی شرکت‌ کرده‌اند. 
فصل چهارم «دورهمی» با انتقادات فراوانی از سوی مردم و رسانه‌ای‌ها مواجه شد؛ گلایه‌هایی مبنی بر تکراری شدن برنامه با حضور میهمانانی که برای دومین و حتی سومین بار به این برنامه دعوت می‌شدند و عملا حرف‌های جدیدی برای گفتن نداشتند تا شکل و قالب برنامه که دیگر برای مردم جذابیت گذشته را نداشت. همه اینها باعث شد تا مهران مدیری و اتاق فکر این برنامه به فکر تغییرات اساسی در دورهمی باشند. 

Page Generated in 0/0055 sec