printlogo


کد خبر: 234489تاریخ: 1400/3/23 00:00
بی‌ارتباط با سریال آمازون
انیمیشن بلند «ارباب حلقه‌ها» ساخته می‌شود

تولید انیمیشن سینمایی «ارباب حلقه‌ها» از سوی نیولاین سینما و برادران وارنر در دستور کار قرار گرفت. 
به گزارش «وطن‌امروز»، نیولاین سینما که سازنده سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» است در همکاری با کمپانی برادران وارنر قصد دارد فیلم سینمایی «ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم» را بسازد. 
این فیلم حماسه خونین تصویر شده در فیلم «دو برج»؛ ارباب حلقه‌ها و افسانه شاه روهان را که بخش مهمی از سلطنتش در جنگی طولانی و پرهزینه صرف شد، تصویر می‌کند. کنجی کامیاما، فیلمساز کهنه‌کار انیمه که هدایت مجموعه انیمیشن «اولترامن» را برای نتفلیکس انجام داد کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است. این فیلم بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم جفری آدیس و ویل متیوز ساخته می‌شود. در حالی که گروه سازنده این فیلم را افراد جدیدی تشکیل می‌دهند و از گروه‌های سازنده قبلی انتخاب نشده‌اند اما این پروژه به ۶ فیلمی که پیتر جکسون سازنده‌اش بود مرتبط خواهد بود. فیلیپا بونیز که اسکار را برای فیلمنامه «ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه» دریافت کرد با این پروژه جدید مرتبط است اما این انیمیشن با سریالی که آمازون از «ارباب حلقه‌ها» در نیوزیلند در دست ساخت دارد هیچ ارتباطی ندارد. ساخت سریال آمازون موجب شد تا نیولاین و وارنر انیمیشن به‌سرعت نسبت به پیگیری این پروژه اقدام کنند و اکنون در حال انتخاب صداپیشگان آن هستند. 
***
    «شیرها، استخوان‌ها و گلوله‌ها» با تجلیل از دارن استار  پخش می‌شود   
در شصتمین دوره جشنواره تلویزیونی مونت کارلو که بزودی کارش را شروع می‌کند دارن استار، مستندساز تجلیل می‌شود و مستندی تکان‌دهنده از شیرها به نمایش درمی‌آید. 
به گزارش «وطن‌امروز»، در شصتمین دوره برگزاری جشنواره تلویزیونی مونت کارلو، تندیس الهه طلایی این جشنواره به نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده، دارن استار اهدا می‌شود. استار برای فعالیت‌های تخصصی‌اش در صنعت سرگرمی تلویزیونی در این جشنواره جایزه می‌گیرد. دارن استار که سازنده «بورلی هیلز ۹۰۲۱۰»، «محله ملروس»، «جنیست و شهر»، «جوان‌تر» و بتازگی «امیلی در پاریس» برای نتفلیکس است، جایزه‌اش را از دست شاهزاده آلبرت دوم موناکو و در روز افتتاحیه جشنواره در ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) دریافت می‌کند. لورن پونس، مدیر جشنواره از این تهیه‌کننده به عنوان یکی از توانمندترین چهره‌ها در تولید برنامه‌های سرگرم‌کننده تلویزیونی یاد کرد و گفت برنامه‌هایی که وی تولید کرده با اقبال وسیع مردمی مواجه شده‌اند. این جشنواره همچنین ۲۱ ژوئن مستندی تکان‌دهنده درباره شیرها را برای نخستین‌بار به نمایش می‌گذارد. این مستند با عنوان «شیرها، استخوان‌ها و گلوله‌ها» فیلمی تکان‌دهنده درباره صنعت خطرناک و پررونق کشتار شیرها به دلیل فروش استخوان‌های‌شان به چین است. 
دیک وولف، تد ترنر، جری بروکهایمر، آن سووینی، استیون جی. کانل، کرسی و تام ورنر از دریافت‌کنندگان پیشین جایزه پری طلایی مونت‌کارلو هستند. این جشنواره که ۶۰ سال پیش توسط پرنس رنیه سوم پادشاه وقت موناکو تاسیس شد، اکنون با ریاست افتخاری شاهزاده آلبرت دوم فعالیت می‌کند. سریال «بورلی هیلز ۹۰۲۱۰» از ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ تولید شد و «مرلوس پلیس» از ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۹ روی آنتن رفت. «جنیست و شهر» نیز از ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ پخش شد و «امیلی در پاریس» از سال ۲۰۲۰ در نتفلیکس تولید می‌شود.

 


Page Generated in 0/0039 sec