printlogo


کد خبر: 234528تاریخ: 1400/3/24 00:00
تلویزیون

«رواق» در قاب شبکه افق جا گرفت
برنامه «رواق» به مناسبت دهه کرامت، در ایام دهه کرامت از شبکه افق سیما میهمان خانه مخاطبان خواهد بود. شبکه افق تولید برنامه‌ای تحت عنوان رواق را آغاز کرده که با موضوع کلی معرفت اهل‌بیت(ع) بویژه امام هشتم روی آنتن می‌رود و به زعم سازندگانش می‌تواند پلی باشد برای درک بهتر ارتباط حضور حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) در ایران و هویت مردم کشورمان و همچنین برکات حضور آن حضرت در جهت قوام بیشتر مکتب شیعه در ایران اسلامی. در این ویژه‌برنامه که با همکاری مرکز ارتباطات آستان قدس و مرکز رسانه سازمان تبلیغات تهیه شده، بخش‌های مختلفی همچون سخن کارشناس، تاریخ‌نگاری، مصاحبه مردمی و میهمان گنجانده شده است. چشم‌انداز برنامه به این نحو است که تلاش می‌کند هویت شیعی - ایرانی را که همیشه یاور یکدیگر بوده‌اند، زنده‌ و پویاتر کرده و بازتعریف کند. 
علاقمندان می‌توانند هر شب ساعت 19 از قاب شبکه افق به تماشای این برنامه بنشینند. 
***
قسمت سوم مستند «غیررسمی» امشب به آنتن می‌رسد
پخش سومین قسمت مستند «غیررسمی» محضر رهبر حکیم انقلاب اسلامی امشب با روایت‌هایی از دستاوردهای محققان جوان نسل انقلاب، پخش می‌شود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، با پخش سومین قسمت مستند «غیررسمی» در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، داستان به ثمر رسیدن برخی دستاوردهای محققان جوان نسل انقلاب جهاد دانشگاهی روایت می‌شود. 
روایتی از دیدارهای پنجشنبه‌ای فعالان حوزه‌ علم و فناوری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سومین قسمت از مجموعه مستند «غیررسمی» امروز دوشنبه 24 خرداد، ساعت 19:45 از شبکه سوم سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود. همچنین این مستند سه‌شنبه 25 خرداد ساعت 17 از شبکه خبر، چهارشنبه 26 خرداد ساعت 22 از شبکه افق و پنجشنبه 27 خرداد ساعت 17 از شبکه 4 سیما بازپخش خواهد شد. در بخشی از سومین قسمت این مجموعه که به کارگردانی علی ‌صدری‌نیا تولید شده، رئیس و تعدادی از محققان جوان نسل انقلاب جهاد دانشگاهی در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی و صمیمانه، داستان به ثمر رسیدن برخی دستاوردها، همچنین درددل‌ها و مشکلات پیش پای خود را روایت می‌کنند.

Page Generated in 0/0054 sec