printlogo


کد خبر: 234580تاریخ: 1400/3/25 00:00
اخبار

تیم ملی بسکتبال ایران برابر عربستان به پیروزی رسید
شاگردان مهران شاهین‌طبع با پیروزی برابر عربستان به عنوان صدرنشین راهی مسابقات کاپ آسیا شدند. رقابت‌های انتخابی بسکتبال کاپ آسیا ۲۲ و ۲۴ خرداد با حضور تیم‌های قطر، ایران و عربستان به میزبانی اردن برگزار شد و تیم ‌ملی کشورمان با ۲ پیروزی به عنوان صدرنشین راهی کاپ آسیا شد. شاگردان مهران شاهین‌طبع روز شنبه در نخستین دیدار خود در این مرحله به مصاف تیم ‌ملی قطر رفتند و موفق شدند حریف خود را ۸۴ بر ۴۶ شکست دهند. ملی‌پوشان بسکتبال کشورمان بعدازظهر دیروز هم در دومین دیدار خود به مصاف تیم ‌ملی عربستان رفتند و در جدالی نزدیک و پایاپای حریف خود را با نتیجه ۷۰ بر ۶۴ شکست دادند و به عنوان تیم صدرنشین راهی کاپ آسیا شدند. در این دیدار ۱۱ بازیکن تیم ‌ملی بسکتبال کشورمان به میدان رفتند و نوید رضایی‌فر با ۱۶ امتیاز، بهترین امتیازآور ایران شد. رقابت‌های کاپ آسیا ۲۰۲۱ از ۲۵ مردادماه به میزبانی کشور اندونزی برگزار خواهد شد. 
***
آغاز تشکیل مجدد پرونده سلامت برای ورزشکاران المپیکی
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از آغاز معاینات مجدد ورزشکاران المپیکی خبر داد. غلامرضا نوروزی اظهار داشت: با توجه به اهمیت مقوله سلامت ورزشکاران اعزامی به بازی‌های المپیک، فدراسیون پزشکی ورزشی از چند ماه قبل برنامه جامعی را در این باره در دستور کار قرار داد؛ برنامه‌ای که شامل حفظ و ارتقای سلامت، آنتی‌کرونا و آنتی‌دوپینگ است. رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: در حالی که فدراسیون پیش از همه‌گیری کرونا، کار تشکیل پرونده سلامت ورزشکاران المپیکی را آغاز کرده بود اما با شیوع کرونا و تعویق بازی‌های المپیک، طبیعتا به حفظ مقوله سلامت ورزشکاران آنتی‌کرونا نیز اضافه شد که در این رابطه علاوه بر فعالیت‌های آموزشی و پایش مستمر ورزشکاران، واکسیناسیون آنها نیز انجام شد. نوروزی یادآور شد: از امروز تشکیل پرونده سلامت برای عزیزان المپیکی نیز آغاز شد و شماری از ورزشکاران المپیکی از رشته‌های تیراندازی، بوکس، تنیس روی میز و قایقرانی با حضور در درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینات و مشاوره‌های فوق تخصصی و تخصصی قرار گرفتند. نوروزی درباره برنامه‌های دوپینگ گفت: برنامه فدراسیون پزشکی ورزشی برای ورزشکاران المپیکی همچنان ادامه خواهد یافت و این مهم شامل فعالیت‌های آنتی‌دوپینگ نیز می‌شود که تدابیر لازم نیز در این باره اتخاذ شده است. قرار است در روزهای آینده و به مرور ورزشکاران المپیکی در فدراسیون پزشکی ورزشی حضور یافته و معاینات تخصصی پزشکی از آنها انجام شود. 
***
اولین جمله اریکسن: تسلیم نمی‌شوم ولی چرا این اتفاق افتاد!؟
ستاره دانمارک در نخستین جمله‌ پس از بهتر شدن حالش اظهار داشت تسلیم نخواهد شد. کریستین اریکسن اکنون وضعیت عمومی خوبی دارد. او در نخستین صحبتی که انجام داد، از کادر درمان تشکر و از حمایت‌های هم‌تیمی‌هایش تقدیر کرد. به نقل از نشریه گاتزتا دلا اسپورت، نخستین پیامی که اریکسن پس از بهبود حالش اظهار داشت این بود که تسلیم نخواهد شد. جلد نشریه گاتزتا دلا اسپورت درباره اریکسن؛ ممنونم از همه شما، من تسلیم نخواهم شد. حالم اکنون بهتر است ولی می‌خواهم بدانم که چرا این اتفاق برایم افتاد. همچنین می‌خواهم تشکر کنم از همه شما به خاطر کاری که برایم انجام دادید. ستاره دانمارکی اینترمیلان در جریان دیدار یورو با ایست قلبی مواجه شد و با تلاش کادر درمان توانست به زندگی بازگردد. 
***
لیست فرهاد مجیدی به هیأت‌مدیره
سرمربی آبی‌پوشان بزودی لیست مربوط به نقل و انتقالات فصل آینده را در اختیار هیات‌مدیره قرار می‌دهد. به گزارش مهر، نشست هیات‌مدیره باشگاه استقلال بعدازظهر روز یکشنبه در دفتر حجت نظری برگزار شد و فرهاد مجیدی نیز دقایقی در این نشست حضور پیدا کرد و با اعضای هیات‌مدیره دیدار و گفت‌وگو کرد. از جمله مباحث اصلی بین سرمربی و اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال، نقل و انتقالات فصل آینده بود که اعضای هیات‌مدیره خیال مجیدی را بابت این موضوع راحت کرده و به او اطمینان دادند می‌تواند بر اساس تفکراتش در بازار نقل و انتقالات تابستانی حضور پیدا کرده و تیمش را برای فصل آینده ترمیم کند. در همین راستا فرهاد مجیدی بزودی لیست بازیکنان مورد نیازش را در اختیار هیات‌مدیره قرار می‌دهد تا آبی‌ها بموقع وارد بازار نقل و انتقالات شوند. 

Page Generated in 0/0055 sec