printlogo


کد خبر: 234633تاریخ: 1400/3/26 00:00
اخبار

نجات جان بازیکن نود ارومیه توسط پزشک چوکا
سرمربی تیم نود ارومیه گفت: پزشک تیم فوتبال چوکای تالش بموقع سراغ بازیکن ما آمد و او را از خفگی نجات داد. علی لطیفی در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره تساوی یک- یک تیم نود ارومیه مقابل چوکای تالش در هفته بیست‌و‌نهم لیگ دسته اول اظهار داشت: یک کار غیرممکن را در نود شروع کردیم. بعد از اینکه امتیازات لازم را با چوکا گرفتیم و این تیم در لیگ حفظ شد، حالا کارمان را تازه در نود آغاز کرده‌ایم. وی افزود: در بازی با چوکا باید با اختلاف 6-5 گل پیروز می‌شدیم. فوتبالی فراتر از لیگ یک بازی کردیم اما آیدین قویدل (دروازه‌بان چوکا) در بهترین روز ورزشی‌اش بود و ۴ تک‌به‌تک را از ما گرفت. بچه‌ها چند موقعیت استثنایی را نیز از دست دادند و با بدشانسی برنده نشدیم. سرمربی نود ارومیه درباره اینکه چقدر به بقای تیمش در لیگ دسته اول امیدوار است، گفت: به امید زنده‌ایم. اگر امید نداشتم به این تیم نمی‌آمدم. همه به من گفتند به نود نرو، این تیم نمی‌تواند در لیگ بماند اما نه رفیق نماینده مجلس دارم و نه وزیر که تیم بالای جدولی به من بدهد. همیشه تیم‌های پایین جدول را گرفته‌ام. در مربیگری خودم را بچه می‌دانم ولی خدا را شکر در هر تیمی رفتم به وعده‌ای که دادم عمل کردم؛ آن هم در تیم‌هایی که کسی آنجا نمی‌رفت. لطیفی ادامه داد: فصل گذشته با اینکه چوکا را خودم نبسته بودم و وضعیتش فاجعه بود، تیم را در لیگ حفظ کردیم؛ در نود ارومیه هم با اینکه پنجره بسته بود و ما با تیم‌های امید و جوانان بازی می‌کنیم، امیدواریم این اتفاق رخ دهد. وی درباره اتفاق عجیبی که برای بازیکن تیم نود ارومیه در جریان دیدار با چوکا رخ داد، عنوان کرد: علی رشیدی وقتی می‌خواست آب بخورد، حلقه بالای بطری آب معدنی به گلویش رفت و نمی‌توانست نفس بکشد. خوشبختانه دکتر معبودی، پزشک تیم چوکا خیلی زود با دست این حلقه را از گلوی بازیکن ما درآورد و کار بزرگی کرد. خوشبختانه بازیکن ما مشکلی نداشت و بازی را ادامه داد. 
***
زمان دیدار پرسپولیس- استقلال اعلام شد
برنامه مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد. برنامه مسابقات به شرح زیر است:
پنجشنبه 24 تیر 
پرسپولیس- استقلال، ساعت 19:45، ورزشگاه آزادی تهران
گل‌گهر سیرجان- آلومینیوم اراک، ساعت 20:30، ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان
فولاد خوزستان - فولاد مبارکه سپاهان، ساعت 21:30، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
پنجشنبه 31 تیر
ملوان بندر انزلی- خیبر خرم آباد، ساعت 20‌، ورزشگاه تختی انزلی
***
روسیه با آزادکاران المپیکی در جام ساساری
تیم ملی کشتی آزاد روسیه با ترکیبی از نفرات المپیکی خود در جام ساساری ایتالیا به میدان می‌رود. به گزارش ایسنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام ساساری ایتالیا، از روز جمعه هفته جاری به مدت ۲ روز در شهر ساساری برگزار می‌شود. تیم‌ ملی کشتی آزاد روسیه نیز با ترکیبی از بهترین نفرات خود در آستانه المپیک عازم این رقابت‌ها خواهد شد. 
عبدالرشید سعدالله‌یف، دارنده ۵ طلای جهان و المپیک که آخرین بار سال گذشته در جام‌جهانی صربستان برای روسیه به میدان رفته بود، پس از مدت‌ها در ایتالیا روی تشک می‌رود تا در آستانه حضور در المپیک خود را محک بزند. روسیه در این رقابت‌ها آرتور نایفونوف در وزن ۸۶ کیلوگرم که در قهرمانی اروپا به میدان رفت و سرگئی کوزیرو در سنگین وزن که پیش از این عازم ۲ رویداد شده است را در ترکیب خود ندارد. 
ترکیب کشتی آزاد روسیه در جام ساساری به شرح زیر است:
وزن ۵۷ کیلوگرم: زائور اوگویف، دارنده ۲ طلای جهان ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹
وزن ۶۵ کیلوگرم: حاجی مراد رشیداف، دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۹
وزن ۷۴ کیلوگرم: زائوربک سیداکوف، دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹
وزن ۸۶ کیلوگرم: ماگومد رمضان اف
وزن ۹۷ کیلوگرم: عبدالرشید سعدالله‌یف، دارنده یک طلای المپیک و ۴ طلای جهان
وزن ۱۲۵ کیلوگرم: شامیل شریپوف، اریک ژیوف
***
عصبانیت گروه ۳۰ نفره از سفر مقامات IOC به ژاپن
گروه کوچکی از مردم ژاپن نسبت به سفر مقامات IOC به این کشور برای انجام آخرین هماهنگی‌ها جهت برگزاری المپیک واکنش نشان دادند. به گزارش Kyodo news، جان کوتس، رئیس کمیسیون هماهنگی کمیته بین‌المللی المپیک سفری به ژاپن داشت تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری المپیک توکیو را انجام دهد. در همین راستا ۳۰ نفر از معترضان در مقابل کمیته ملی المپیک ژاپن نسبت به حضور او و دیگر مقامات IOC در ژاپن معترض بودند. یکی از معترضان گفت: آنها درباره یک بازی ایمن و مطمئن صحبت می‌کنند اما توضیح آنها درباره چگونگی آن صفر بوده است. اگر آنها فکر می‌کنند با گذشت زمان تسلیم خواهیم شد، باید ما را احمق فرض کرده باشند. این معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی اعلام کردند: «ما به المپیک نیازی نداریم». با توجه به اینکه کوتس قبلا هم اعلام کرده حتی در شرایط اضطراری هم المپیک برگزار می‌شود، این صحبت بیشتر باعث خشم معترضان شده است. 

Page Generated in 0/0061 sec