printlogo


کد خبر: 234711تاریخ: 1400/3/29 00:00
تلویزیون

«پزشک دربار» به شبکه ۵ آمد
سریال جدید «پزشک دربار» به کارگردانی لی کوک لپ از امشب ساعت ۲۳ از قاب شبکه ۵ سیما روی آنتن می‌رود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، این سریال محصول ۲۰۱۶ چین است که در ژانر تاریخی- پزشکی و خانوادگی در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است و هنرمندانی همچون هو والاس، یان میچی، دینگ لی مین و... در آن هنرنمایی کرده‌اند. سریال «پزشک دربار» داستان زندگی دختری سختکوش و بااستعداد به نام «تان یون شیان» است که علم پزشکی را از اجدادش به ارث برده اما به خاطر اینکه حکومت زنان را از فعالیت در حوزه پزشکی، فراگیری علم پزشکی و طبابت منع می‌کند، تصمیم می‌گیرد مخفیانه در رشته پزشکی تجربه کسب کند. او با علاقه زیاد به علم پزشکی سعی دارد بر تمام موانع و مشکلات بر سر راهش غلبه کند اما همه چیز از آنجا سخت می‌شود که با شخص امپراتور دیدار می‌کند. سریال «پزشک دربار» از شنبه تا پنجشنبه هر شب ساعت ۲۳ پخش و تکرار آن روز بعد ساعات ۱۱ و ۱۹ روی آنتن می‌رود. 
***
مرور آثار جک لمون در شبکه نمایش
شبکه نمایش در هفته پیش رو آثار جک لمون، از بازیگران مطرح سینمای جهان را مرور می‌کند. 
به گزارش «وطن‌امروز»، شبکه نمایش در هفته پیش رو در بخش موضوعی منتخب هفته سراغ فیلم‌هایی با موضوع «دوستی» می‌رود و در بخش مرور آثار یا صحنه‌گران نیز فیلم‌های منتخبی از «جک لمون» بازیگران مطرح تاریخ سینما را روی آنتن می‌برد و همزمان با شروع فصل تابستان، فیلم «دیده‌نشدگان» به عنوان نخستین فیلم از سری فیلم‌های جدید و پخش نخست از این شبکه پخش می‌شود. «دوستی» موضوعی است که در بسیاری از فیلم‌های سینمایی به آن پرداخته شده و انتخاب منتخبی از آنها شاید کار چندان راحتی نباشد. 
فیلم‌های منتخبی که شبکه نمایش در هفته پیش رو برای این بخش برای ساعت 19 در نظر گرفته است شامل «ضیافت»، «دوباره زندگی» (اثر تحسین‌شده سینمای فرانسه)، «مرد آفتابی»، «بهترین دوست من»، «ماجراهای هاکلبری فین»، «خانه دوست کجاست» (اثر جهانی عباس کیارستمی) و «در کنارم بمان» خواهد بود. جک لمون از بازیگران تاریخ سینماست که از شاخصه‌های او می‌توان به بازی در فیلم‌های کارگردان مطرحی چون بیلی وایلدر در ژانرهای مختلف اشاره کرد. لمون ۸ نامزدی و ۲ جایزه اسکار را در کارنامه دارد که از این حیث از برترین بازیگران سینماست. فیلم‌های منتخب این بازیگر برای هفته پیش رو برای ساعت 21 شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «راه طولانی خانه»، «غریبه‌ها در شهر»، «زوج خنده‌دار»، «پیرمردهای غرغرو»، «سه‌شنبه‌ها با موری»، «فرودگاه ۷۷» و «صفحه اول». 

Page Generated in 0/0059 sec