printlogo


کد خبر: 234986تاریخ: 1400/4/3 00:00
واژگونی اتوبوس خبرنگاران در محور ارومیه - نقده ۲ کشته و 21 مصدوم بر جا گذاشت
اهالی رسانه عزادار شدند

روز گذشته اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط‌زیست که برای بازدید از دریاچه ارومیه به این منطقه سفر کرده بودند واژگون شد و در این حادثه تلخ متاسفانه ۲ تن از خبرنگاران جان باختند و 21 نفر دیگر مصدوم شدند. به گزارش «وطن‌امروز»، یکی از مسافران این اتوبوس در گفت‌وگویی با خبرنگار صداوسیما نقص فنی (بریده شدن ترمز اتوبوس) را عامل این تصادف اعلام کرد و گفت: راننده پس از آگاه شدن از بریده شدن ترمز اتوبوس به مسافران هشدار داد کمربندها را ببندید اما پس از طی مسافتی کوتاه و مواجه شدن با یک پیچ تند در نزدیکی شهرستان نقده متاسفانه کنترل اتوبوس از دست راننده خارج و اتوبوس واژگون شد. رئیس سازمان امدادونجات نیز از اعزام ۳ تیم به محل وقوع حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران خبر داد و گفت: متاسفانه در جریان این حادثه 23 نفر از خبرنگاران کشته و زخمی شدند. مهدی ولیپور در این باره اظهار کرد: ساعت ١٨ امروز (دیروز) یک مورد واژگونی اتوبوس در محور ارومیه - نقده اطلاع‌رسانی شد که ۳ تیم به محل اعزام شدند. وی ادامه داد: پس از این واقعه تیم امداد هوایی از تبریز جهت پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد.
 بر اساس اعلام اورژانس، حال ٦ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است. رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز به ایرنا گفت: در این حادثه 21 نفر مصدوم شدند و متاسفانه تاکنون 2 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. بنا به این گزارش، مهشاد کریمی و ریحانه یاسمنی خبرنگاران حوزه محیط‌زیست ایرنا و ایسنا در این حادثه در دم جان باختند. 
بنا به این گزارش، 25 نفر از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، صداوسیما و روابط عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست صبح دیروز چهارشنبه برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای ارومیه عازم این منطقه شدند.

Page Generated in 0/0070 sec