printlogo


کد خبر: 235070تاریخ: 1400/4/6 00:00
اخبار

تیم پرورش‌اندام ایران از گرجستان دیپورت شد!
گرجستان از ورود ورزشکاران پرورش‌اندام ایران که قصد حضور در تورنمنت این کشور را داشتند به دلیل واکسینه نشدن در برابر ویروس کرونا جلوگیری کرد. تیم پرورش‌اندام ایران که برای شرکت در مسابقات جایزه بزرگ گرجستان، عازم این کشور شده بود، به دلیل واکسینه نبودن در برابر ویروس کرونا، نتوانست مجوز ورود به این کشور و حضور در مسابقات را دریافت کند. 
ممانعت مسؤولان گرجستان از ورود ورزشکاران ایران به این کشور باعث معطلی ۱۰ ساعته آنها در فرودگاه گرجستان و در نهایت بازگشت‌شان به ایران شد. مشخص نیست چرا فدراسیون بدنسازی بدون توجه به رعایت موارد قانونی در شرایط فعلی، اقدام به اعزام ورزشکاران به رقابت‌های گرجستان کرده بود. 
***
«قضاوت پراشتباه» داور دیدار استقلال- گل‌گهر از نظر یک کارشناس
کارشناس داوری می‌گوید زاهدی‌فر قضاوت خوبی در دیدار استقلال- گل‌گهر سیرجان نداشت. جعفر خوشرو در گفت‌وگو با ایسنا درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر در دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان گفت: بازی خوبی بود اما قضاوت خوبی را شاهد نبودیم. هر ۲ گل استقلال سالم بود و مشکلی نداشت اما جزئیات قضاوت داور خوب نبود. وی ادامه داد: او دوندگی خوبی داشت اما جاگیری مناسبی نداشت و توان مدیریت بازی را هم نداشت. خطاهای کوچکی که می‌توانست در روند بازی تاثیر بگذارد را اشتباه سوت می‌زد. به عنوان مثال دروازه‌بان استقلال با مدافع خودی برخورد کرد اما داور خطا گرفت. از این قضاوت‌های پراشتباه از زاهدی‌فر زیاد دیده‌ایم و معلوم نیست چه زمانی قرار است با او برخورد شود. او در ادامه درباره خطا روی مهدی قائدی که باعث به ثمر رسیدن گل نخست بازی شد هم گفت: در این صحنه خطایی ندیدم چون یک برخورد طبیعی در فوتبال بود و اگر هم قرار بود خطایی اعلام شود منطقی این بود که خطای مهاجم گرفته شود. خوشرو درباره صحنه مشکوک به پنالتی گل‌گهر گفت: «مدافع استقلال در دقیقه ۵۲ داخل محوطه جریمه بدون اینکه تسلطی روی توپ داشته باشد پای خود را رها می‌کند که منجر به سرنگونی مهاجم گل‌گهر می‌شود که این از نظر من پنالتی است».
***
فصیحی: حسم وصف نشدنی است
بانوی دونده المپیکی ایران گفت: حضور در المپیک به عنوان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا آرزویی است که هر ورزشکاری دارد و این رؤیا امروز به واقعیت پیوست. فرزانه فصیحی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: حالم خیلی خوب است و بهتر از این نمی‌شود. این یک اتفاق بزرگ در زندگی‌ام و رؤیایی بود که سالیان سال در سر داشتم. حضور در المپیک به عنوان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا آرزویی است که هر ورزشکاری دارد و این آرزو امروز به واقعیت پیوست. در شرایط کنونی اشک شوق می‌ریزم و چیز دیگری نمی‌تواند حس و حالم را وصف کند. 
وی ادامه داد: اینکه به عنوان یک دختر ایرانی قرار است در المپیک شرکت کنم، آن هم در دوومیدانی که رشته اول المپیک و دوی 100 متر که پربازدیدترین رشته است، یک اتفاق بسیار زیباست. 
بانوی دونده المپیکی گفت: خیلی خوشحالم و از خدا می‌خواهم ورزشکاران و دخترانی که لیاقتش را دارند، این حس را تجربه کنند. امیدوارم این اتفاق آغاز راهی برای دختران ایرانی باشد که استعدادهای فوق‌العاده‌ای دارند. 
فصیحی عنوان کرد: این سهمیه با تلاش کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی به دست آمد. به دلیل اینکه سهمیه مسابقات جهانی را سال گذشته کسب کردم و البته این رویداد به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد، این سهمیه المپیک با رایزنی‌هایی که شد و تاییدی که صورت گرفت، به من تعلق گرفت. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم و عملکرد خوبی داشته باشم. 
 
چک سفید الخلیفی معادلات انتقال ‌ام‌باپه به رئال را بهم ریخت
مالک باشگاه پاری سن ژرمن با اقدامی غیرمنتظره باعث ایجاد مشکل برای انتقال مهاجم فرانسوی به رئال مادرید شد. سایت «فوتبال» فرانسه خبر داد باشگاه رئال‌مادرید اخیرا نگران منتفی شدن انتقال کیلیان ‌ام‌باپه ستاره
پاری سن ژرمن به برنابئو است. 
تمام توافقات با بازیکن فرانسوی انجام شده و رئال منتظر رضایت باشگاه پاریسی برای جذب این بازیکن بود اما اقدام غیرمنتظره ناصر الخلیفی، مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن باعث نگرانی مادریدی‌ها شد. الخلیفی بعد از رد چندین پیشنهاد تمدید قراردادش از سوی ‌ام‌باپه، این بار چک سفیدی را جلوی این ستاره فرانسوی گذاشته تا هر مبلغی را که می‌خواهد در آن بنویسد و در پاریس بماند. 
رئال‌مادرید خود را آماده کرده بود تا با پرداخت 150 میلیون یورو ‌ام‌باپه را جذب کند اما اقدام مالک متمول باشگاه پاریسی باعث شد تمام معادلات بهم بریزد. 

Page Generated in 0/0074 sec