printlogo


کد خبر: 235262تاریخ: 1400/4/10 00:00
گوشه‌ای از توحش مدارس ایرانی

حقیقت کشف گورهای جمعی در مدارس بومیان کانادایی روشن نیست. احتمالاً این خبر را رسانه‌های رژیم منتشر کرده‌اند تا حواس مردم را از فجایعی که در مدارس ایران رخ می‌دهد پرت کنند. ما طبق رسالت رسانه‌ای خود گوشه‌ای از این وحشی‌گری‌ها را به اطلاع مردم می‌رسانیم. متن حاوی مطالب دلخراش است و خواندن آن به بیماران قلبی توصیه نمی‌شود.
بر اساس مشاهدات عینی، تراشیدن سر با ماشین صفر در مدارس پسرانه اجباری است‌. عده‌ای از دانش‌آموزان خودفروخته در قالب «مامور آبخوری» پس از پایان زنگ تفریح اجازه آب خوردن نمی‌دهند. هنگام امتحانات نیز با قساوت تمام بین دانش‌آموزان کیف گذاشته می‌شود تا نتوانند برگه یکدیگر را ببینند (این در حالی است که در مدارس ژاپن، از همان ابتدا بچه‌ها تشویق می‌شوند که جواب‌ها را از روی برگه یکدیگر بنویسند و به این طریق روحیه کار گروهی را در آنان تقویت می‌کنند). از همه دلخراش‌تر اینکه صبح شنبه در همه مدارس ناخن‌ها بررسی می‌شود و اگر بلند باشد دانش‌آموز مجبور به کوتاه کردن آن است. 
کسانی که برای رژیم دست به جعل اخبار می‌زنند بدانند که مردم ایران هوشیارند و می‌دانند حقیقت مدارس غرب همان است که در کارتون سفرهای علمی نشان می‌داد.

Page Generated in 0/0061 sec