printlogo


کد خبر: 235300تاریخ: 1400/4/12 00:00
آغاز اکران دینامیت با جلب رضایت تهیه‌کننده
دینامیت می‌تواند سینماها را تکان دهد؟

پخش‌کننده فیلم سینمایی «دینامیت» اعلام کرد با جلب رضایت تهیه‌کننده این فیلم، اکران آن آغاز شده است. به گزارش «وطن‌‌امروز»، پیش‌تر تهیه‌کنندگان فیلم‌های سینمایی «دینامیت» و «درخت گردو» از اکران تابستانه انصراف داده بودند، چرا که توقع دریافت حمایت 5/2 میلیارد تومانی «بی‌قید و شرط» سازمان سینمایی وزارت ارشاد را داشتند ولی سازمان اعلام کرده بود این حمایت به صورت پلکانی است اما پس از گذشت یک روز از اعلام انصراف فیلم‌های سینمایی «دینامیت» و «درخت گردو»، پخش‌کننده فیلم دینامیت اعلام کرد این فیلم روانه پرده می‌شود. تهیه‌کننده فیلم «دینامیت» گفته است: «شب گذشته (پنجشنبه) یکی، دو سانس به ما دادند، چون تصمیم ما هم دقیقه ۹۰ اتفاق افتاد و واقعا مثل یک زلزله ۱۰ ریشتری سینماها را تکان داد و با اکران محدودی که به خاطر دیر رسیدن به سینماها اتفاق افتاد، ۳۰ میلیون فروش داشتیم». تهیه‌کننده فیلم دینامیت در این زمینه بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن آورده است: با وجود حل نشدن مسائل و مشکلات پیش ‌روی فیلم با توجه به شرایط سخت خانواده سینما، صرفا به دلیل درخواست مکرر سینماداران و متعهد شدن شورای صنفی نمایش و انجمن سینماداران جهت حل مشکلات فیلم، از پنجشنبه پذیرای حضور و حمایت گرم و مهربان‌تان خواهیم بود. امید که اندک زمانی که در این روزهای ناامیدی در خدمت‌تان هستیم بتوانیم برای ساعاتی لبخند به لبان‌تان بنشانیم و کمکی ناچیز به احیای سینمای وطن‌مان کرده باشیم».
عامریان درباره بودجه فیلم «دینامیت» هم به تسنیم گفت: اگر یک فیلمی را امروز با این ترکیب بازیگران و شرایطی که «دینامیت» داشته بخواهیم بسازیم، بالای 8 میلیارد هزینه دارد. ما آن زمان نزدیک به 5/4 تا 5 میلیارد هزینه کردیم و الان بحث سرمایه را بی‌خیال شده‌ایم. ما فیلم‌های دیگری را هم در صف اکران داریم، مثل «انفرادی» و یک فیلم برای کودکان به نام «نارگیل». به خاطر همین یکی باید پیشقدم می‌شد یا به تعبیر بهتر، قربانی می‌شد که ما این کار را کردیم. امیدوارم واقعا باعث رونق چرخه اکران سینماها شویم. 
فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان ساخته شده است. احمد مهرانفر، پژمان جمشیدی، محسن کیایی، نازنین بیاتی، زیبا کرمعلی، نادر سلیمانی، مجید شهریاری و امید روحانی، در این فیلم کمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Page Generated in 0/0054 sec