printlogo


کد خبر: 235401تاریخ: 1400/4/14 00:00
اخبار

معروف محبوب‌ترین والیبالیست جهان
با اعلام فدراسیون جهانی والیبال، سعید معروف با 9/1‌ میلیون دنبال‌کننده موفق شده در بین بازیکنان والیبال بیشترین تعداد دنبال‌کننده را به نام خود کند. فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی به تعداد دنبال‌کنندگان اینستاگرام بازیکنان والیبال پرداخته و ورود «نوتسارا تومکوم» بازیکن زن تایلندی را به جمع یک‌میلیونی‌های اینستاگرام تبریک گفته است. در ابتدای این لیست، نام سعید معروف به عنوان بازیکنی که دارای بیشترین تعداد دنبال‌کننده (فالوئر) در اینستاگرام است دیده می‌شود. ملی‌پوش والیبال ایران با 9/1 میلیون دنبال‌کننده در بین بازیکنان والیبال بیشترین دنبال‌کننده را به نام خود کرده است. پس از معروف، «آلیسا والدز» بازیکن زن فیلیپینی با 3/1 میلیون دنبال‌کننده در رده دوم بیشترین تعداد دنبال‌کننده در فضای مجازی قرار دارد. نام سیدمحمد موسوی، ملی‌پوش والیبال ایران هم در این فهرست دیده می‌شود؛ محمد موسوی هم موفق شده بیش از یک‌میلیون دنبال‌کننده کسب کند و اکنون 1/1 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. لازم به ذکر است در بین بازیکنان والیبال تنها ۸ بازیکن موفق شده‌اند به بیش از یک‌ میلیون فالوئر برسند. 
***
رسانه کره‌ای: ایران اصلی‌ترین رقیب ما است
روزنامه چوسان در گزارشی از سختی رویارویی مقابل تیم‌ ملی کشورمان نوشت و از ایران به عنوان اصلی‌ترین رقیب برای صعود نام برد. به گزارش فارس، سایت چوسان ایبلو در گزارشی قرعه‌کشی انتخابی جام‌جهانی 2022 قطر را بررسی کرد و از تیم ‌ملی کشورمان به عنوان اصلی‌ترین رقیب نام برد. پرتیراژترین روزنامه کشور کره‌جنوبی نوشت: اصلی‌ترین رقیب ما در این گروه ایران است. تیمی که در 3 دوره اخیر انتخابی جام‌جهانی با آن هم‌گروه بودیم. فوتبال ایران برای تماشاگران ما خیلی خوشنام نیست. آنها به دلیل اینکه بازیکنانی با شرایط بدنی خیلی خوب مثل بازیکنان اروپایی در اختیار دارند، بازی دفاعی و خسته‌کننده ارائه می‌دهند. علاوه بر آن مهاجمانی دارند که بسیار فرصت‌طلب هستند و می‌توانند کار را تمام کنند. چوسان ادامه داد: سردار آزمون بازیکن زنیت سن‌پترزبورگ بسیار خطرناک است و مدافعان ما نباید از او غافل شوند. اگر ایران گل اول را بزند، سقوط و باخت ما را می‌توان متصور شد. این رسانه کره‌ای نوشت که دیگر رقیبان این تیم در بازی‌های اخیر کمترین میزان امتیاز را کسب کرده‌اند. آنها در مرحله انتخابی قبلی با لبنان روبه‌رو شدند و توانستند به یک برد و یک تساوی دست یابند. البته کره‌ای‌ها معتقد بودند با توجه به شرایط سفر شاید اگر در گروه دیگری قرار می‌گرفتند اوضاع برای‌شان بهتر بود. چوسان در این باره نوشت با توجه به حضور ژاپن و عربستان در آن گروه، جدال‌ها در آن گروه نیز بسیار سخت است و تفاوتی بین 2 گروه وجود ندارد. 
***
اعزام جهانفکریان به المپیک قطعی شد
با اعلام رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، پریسا جهانفکریان در المپیک شرکت می‌کند. علی مرادی پس از دیدار با بانوی المپیکی وزن مثبت 87 کیلوگرم کشور تصریح کرد: فدراسیون بلافاصله پس از اطلاع از کسب این سهمیه، اقدامات خود را برای بررسی وضعیت سلامت جهانفکریان با توجه به عمل جراحی اخیر روی تاندون کتف وی آغاز کرد. به گفته مرادی، بر اساس اظهارنظر پزشک جراح مبنی بر آمادگی جهانفکریان برای شروع فیزیوتراپی و تمرینات آمادگی، وی از چند روز آینده تحت نظر پزشک و مربیان تیم ‌ملی در اردو حضور خواهد یافت. رئیس فدراسیون توضیح داد: اقدامات لازم برای انجام تست PCR، تزریق هر دو دوز واکسن کرونا، هماهنگی با آژانس مبارزه با دوپینگ و سایر امور اداری و اجرایی برای اعزام یازدهمین بانوی المپیکی کشور در حال انجام است. فدراسیون جهانی نام پریسا جهانفکریان را به عنوان جایگزین ورزشکاران انصرافی از کشور ساموآ، در لیست دارندگان سهمیه حضور در این بازی‌ها اعلام کرد. 
***
رونالدو دست به دامن یوونتوس شد
فوق‌ستاره پرتغالی خواهان تمدید قراردادش با یوونتوس شد. 
نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا خبر داد کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی از مسؤولان باشگاه یوونتوس درخواست کرده قراردادش را تمدید کنند. 
این درخواست رونالدو در حالی است که از ماه گذشته شایعات زیادی مبنی بر جدایی این بازیکن از یووه مطرح می‌شد. قرارداد اسطوره پرتغالی تا سال 2022 با یوونتوس اعتبار دارد. 
گفته می‌شود دستمزد بالای 31 میلیون یورویی رونالدو باعث شده مسؤولان باشگاه یوونتوس به دنبال فروش این بازیکن قبل از اتمام قراردادش باشند. 
طبق آخرین گزارش‌ها رونالدو مشتری ندارد و هیچ تیمی حاضر نیست برای ابرستاره 37 ساله دستمزد نجومی 31 میلیون یورویی در هر سال پرداخت کند، به همین خاطر رونالدو خواهان تمدید قراردادش با یووه شد.

Page Generated in 0/0058 sec