printlogo


کد خبر: 235491تاریخ: 1400/4/16 00:00
اخبار

AFC به استقلال ایران و النصر عربستان اولتیماتوم داد
سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد مهلت ۲ باشگاه استقلال ایران و النصر عربستان برای تعیین زمین بی‌طرف در لیگ قهرمانان آسیا امروز به پایان می‌رسد. «نضال بحران» سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد برنامه مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی است و تغییری نمی‌کند. به گفته سخنگوی AFC، رویارویی استقلال ایران با الهلال عربستان و تراکتور ایران با النصر عربستان در زمین بی‌طرف قطعی است. مهلت تعیین زمین بی‌طرف امروز به پایان می‌رسد و به گفته بحران، در صورتی که استقلال و النصر از انتخاب کشور بی‌طرف تا امروز خودداری کنند، کنفدراسیون آسیا خودش محل این مسابقات را تعیین خواهد کرد. وی درباره احتمال حضور هواداران در ورزشگاه در کشورهای بی‌طرف گفت: این بستگی به حاکمیت آن کشور دارد. کنفدراسیون آسیا مخالفتی با این موضوع ندارد. در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال ایران میزبان الهلال عربستان است و النصر عربستان هم باید از تراکتور ایران پذیرایی کند. این مسابقات شهریورماه برگزار می‌شود. 
***
نخستین واکنش PSG به جذب راموس و اشرف حکیمی
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به جذب اشرف حکیمی و سرخیو راموس واکنش نشان داد و آن را تایید کرد. به گزارش اکیپ، پاری‌سن‌ژرمن فعالیت خوبی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشته است. این باشگاه پاریسی در گام نخست واینالدوم را جذب کرد و با سرخیو راموس و اشرف حکیمی هم به توافق رسیده و قرار است این ۲ بازیکن در تست پزشکی باشگاه شرکت کنند. لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در واکنش به جذب این دو بازیکن گفت: مذاکرات بخوبی پیش می‌رود و در مرحله پایانی است. گزارش‌ها حاکی از این است که باشگاه پاریسی برای جذب اشرف حکیمی با قرارداد 5 ساله 70 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد، این در حالی است که این بازیکن تنها با 40 میلیون یورو راهی اینتر شد. او فصل خوبی را با نرآتزوری تجربه کرد و توانست قهرمانی سری A را به دست آورد. 
***
برزیل نخستین فینالیست کوپا آمه‌ریکا شد
تیم ملی فوتبال برزیل با پیروزی یک بر صفر برابر پرو به فینال کوپا آمه‌ریکا راه پیدا کرد. نخستین بازی نیمه‌نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا 2021 برگزار شد. در این دیدار که به میزبانی برزیل برگزار شد، این تیم موفق شد با یک گل برابر پرو به پیروزی دست پیدا کند تا راهی فینال کوپا آمه‌ریکا شود. تک گل برزیل را پاکوئتا روی پاس نیمار به ثمر رساند. 
***
کارت زرد بازیکنان در مرحله گروهی مسابقات مقدماتی جام‌جهانی پاک شد
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون‌های حاضر در جام‌جهانی 2022 قطر اعلام کرد همه تک‌کارت‌های زرد بخشیده می‌شود. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کارت زردهای بازیکنان تیم‌های صعود‌کننده به مرحله بعدی رقابت‌های جام‌جهانی بخشیده خواهد شد اما محرومیت بازیکنان به جای خود باقی می‌ماند. طبق قوانین مسابقات جام‌جهانی قطر که از سوی فیفا اعلام شده است، در پایان مرحله گروهی کارت زرد بازیکنان (یک کارت زرد) برای آغاز مراحل بعدی بخشیده می‌شود. بر همین اساس کارت زرد مهدی ترابی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، محمدحسین کنعانی‌زاد‌گان، صادق محرمی، احمد نوراللهی و احسان حاج‌صفی بخشیده شد. سردار آزمون تنها بازیکن محروم تیم ‌ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام‌جهانی مقابل سوریه خواهد بود. 

Page Generated in 0/0058 sec