printlogo


کد خبر: 235550تاریخ: 1400/4/17 00:00
تزریق پیکان به جای واکسن

خب! پس از مدت‌ها که نصف بشریت منتظر واکنش استاد به شروع واکسیناسیون با واکسن تولید داخل بودند، فرد مورد نظر به انتظارها پایان داد و حرف زد.
استاد این بار نیز با قافیه  «چگونه می‌تواند» چیز سرودند و موجی از نچ‌نچ و این باز حرف زد را در میان هواداران، نداران و سایرین بر انگیختند.
یکی از دست‌اندرکاران جهش علمی کشور در واکنش به حرف زدن استاد گفت:  «این بابا رکورد بیشترین سرعت تولید علم در جهان می‌دونه چیه؟» که بغلی‌اش گفت:  «هوی آروم‌تر! استاد کلا به تولید آلرژی دارن، دل‌پیچه میشن». 
استاد که چیزی نیست. یکی از اسلاف فقید ایشان در حد پراید و پیکان هم اعتقاد نداشت و می‌گفت فقط قرمه‌سبزی و آبگوشت بزباش. بیایید فکر کنیم جوّ آشپزی همسرش بوده و ربطی به پاره‌سنگ توی سر آدم ندارد. سلف فقیدتر استاد هم گیر داده بود از خارج لولهنگ بیاوریم و اگر نیاوریم به نشانه اعتراض، مبال نمی‌رود و می‌ریزد توی خودش.
پس بیایید صبور باشیم. این پیشنهاد که به‌جای واکسن ویژه بالای صدساله‌ها، یک دستگاه پیکان سرمه‌ای مدل ۶۹ به صورت کاملا نمادین در حلق استاد فرو شود، با این قیمت محصولات آنتیک، کأن لم‌یکن تلقی می‌شود. به همین خاطر؛ فعلا این  «با هر کی مثل خودش» را تنها در بایو(!) شکست عشقی‌ها تجربه کنید. یک پارچ آب مقطر هم بریزید در سرُم استاد.

Page Generated in 0/0051 sec