printlogo


کد خبر: 235589تاریخ: 1400/4/19 00:00
سینمای جهان

آمازون «جنگ فردا» را ادامه می‌دهد
هنوز یک هفته از اکران آنلاین «جنگ فردا» نگذشته که کمپانی آمازون اعلام کرد ادامه‌ای بر این فیلم می‌سازد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، یک هفته پس از اینکه فیلم هیجان‌انگیز «جنگ فردا» در آمازون به نمایش درآمد، اکنون آمازون استودیوز و اسکای دنس قصد دارند ادامه این فیلم را بسازند. تصمیم بر این است که کریس مک‌کی به عنوان کارگردان، زک دین به عنوان فیلمنامه‌نویس و کریس پرت، ایوان استراهاوسکی، سم ریچادرسون، بتی گیلپین، ادوین هوج و جی‌کی سیمونز نیز به عنوان بازیگر به فیلم دوم ملحق شوند. با این حال هنوز قرارداد با بازیگران امضا نشده است. «جنگ فردا» قرار بود از سوی پارامونت راهی سینماها شود اما شیوع کرونا این کمپانی را وادار کرد آن را به آمازون به قیمت ۲۰۰ میلیون دلار بفروشد. این فیلم به صورت آنلاین در شبکه آنلاین آمازون یعنی «پرایم ویدئو» از ۲ جولای (۱۱ تیر) در ۲۴۰ کشور در دسترس قرار گرفته و گزارش‌های متعددی مبنی بر آمار بالای مخاطبان منتشر شده است. از جمله سامبا تی‌وی اعلام کرد که 41/2 میلیون کاربر خانگی تنها در ۴ روز اول انتشار آن، در آمریکا به تماشای فیلم نشستند. آمازون هنوز در این باره خبری منتشر نکرده است. در فیلم اصلی پرت و ریچاردسون در نقش دن و کلر بازی می‌کنند که با سفری در زمان ۳۰ سال جلو می‌روند و دن با دختر بزرگ‌شده‌شان موری روبه‌رو می‌شود که سمی خطرناک تولید می‌کند. در سال ۲۰۵۱ نژاد بشر در جنگ علیه بیگانگانی که هجوم آورده‌اند، به سختی شکست می‌خورد. برای مقابله با این تهاجم شخصیت کریس پرت قصد دارد آینده را نجات دهد و دوباره به گذشته بازمی‌گردد تا مانع رخدادهای آینده شود. 
***
«مرداب» مت دیمون مورد تشویق تماشاگران کن قرار گرفت
فیلم جدید مت دیمون یعنی «استیل واتر» یا «مرداب» در جشنواره فیلم کن با اقبال زیادی روبه‌رو شد و تماشاگران ۵ دقیقه ایستاده تشویقش کردند. به گزارش «وطن‌امروز»، این بازیگر ۵۰ ساله پنجشنبه‌شب برای اکران فیلم جدیدش به کارگردانی تام مک‌کارتی، سازنده «اسپاتلایت» در جشنواره فیلم کن حضور یافت. 
در این فیلم مت دیمون در نقش یک کارگر ساختمانی اوکلاهمایی بازی می‌کند که دخترش به خاطر قتل در فرانسه زندانی شده است. او با گذشت چند سال مبارزه حقوقی و فشار پرداخت دستمزد وکلای گرانقیمت مجبور می‌شود خودش وارد میدان شود تا ثابت کند دخترش بیگناه است. در این تریلر دراماتیک ابیگل برسلین در نقش دختر دیمون بازی کرده و ارتباط وی با دیمون به عنوان یک پدر و دختر روی صفحه نقره‌ای بسیار توجه تماشاگران را جلب کرده بود. وی بازیگر خردسال فیلم «میس سان شاین کوچولو» و از خردسال‌ترین نامزدهای جایزه اسکار است. منتقدان معتقدند دیمون می‌تواند چهارمین نامزدی اسکار خود را برای بازی در این فیلم به دست آورد. او با «مریخی» در سال ۲۰۱۵، «شکست‌ناپذیر» در سال ۲۰۰۹ و «ویل هانتینگ خوب» در سال ۱۹۹۷ نامزد اسکار شد. پس از تشویق ۴ دقیقه‌ای فیلم «آنت» در شب افتتاحیه، این دومین فیلمی بود که توجه زیادی در کن برانگیخت و هنوز نمایش فیلم‌هایی مانند «گزارش فرانسوی» ساخته وس اندرسون، «موشک سرخ» شان بیکر و «بندتا» ساخته پل ورهوفن باقی مانده است. «استیل واتر» از ۳۰ جولای در آمریکا روی پرده سینماها می‌رود.

Page Generated in 0/0064 sec