printlogo


کد خبر: 235591تاریخ: 1400/4/19 00:00
فیلم «ترسناک» برادران ارک اکران می‌شود

تهیه‌کننده فیلم «پوست» از اکران این فیلم در سینماهای کشور خبر داد و گفت: می‌خواهیم همه با هم به رونق سینماهای کشور کمک کنیم. 
به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح، راهی چرخه اکران سینماها می‌شود. تهیه‌کننده این فیلم با اعلام این خبر به تسنیم گفت: ما آمادگی اکران را داریم و درخواستش را به شورای صنفی نمایش و اکران اعلام می‌کنیم. او هدف از این اعلام آمادگی را کمک به رونق سینماها دانست و تأکید کرد: به نظر می‌رسد رونق به سینما برگشته و اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. وقتی فیلمی در چند روز به فروش میلیاردی می‌رسد نشان می‌دهد که شرایط برای اکران سینماها بهتر شده است و ما هم اعلام آمادگی کرده‌ایم تا با اکران فیلم «پوست» سهمی در رونق سینماها داشته باشیم. 
مصباح خاطرنشان کرد: ترکیب خوبی است که فیلم «پوست» در کنار فیلم‌های طنز و اجتماعی که روی پرده رفته‌اند قرار می‌گیرد، چون فیلمی عاشقانه و ترسناک است و امیدواریم بتواند به رونق هر چه بیشتر سینماهای کشور کمک کند. او همچنین درباره اکران فیلم «یدو» که فقط یک بار روی آنتن سیما آمده است، گفت: در تلاشیم «یدو» را هم اوایل مهر و آبان روی پرده ببریم و سپس به پلتفرم‌های نمایش‌خانگی خواهیم داد تا آنها هم اکران آنلاین داشته باشند. 
«پوست» نخستین فیلم بلند سینمایی برادران ارک و برداشتی از افسانه عاشقانه‌ای گره‌‌خورده با سحر و جادو است که در جشنواره سی‌و‌هشتم فیلم فجر خوش درخشید و توجه مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کرد. برادران ارک که با فیلم کوتاه «حیوان» جوایز جشنواره‌های کن و فجر را در کارنامه هنری‌شان دارند، موفق شدند با فیلم «پوست» 8 نامزدی و 2 سیمرغ بلورین را در جشنواره فجر به‌ دست آورند.

Page Generated in 0/0043 sec