printlogo


کد خبر: 235592تاریخ: 1400/4/19 00:00
ماجرای تغییر بازیگر اصلی «بچه مهندس»

کارگردان فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «بچه‌مهندس» گفت: شبکه ۲ به نسبت باقی شبکه‌ها بیننده کمتری دارد اما با وجود سریال‌های «از سرنوشت» و «بچه مهندس 3» که از تولیدات شبکه ۲ بوده است، طبق آنچه اطلاع دارم که البته آمار رسمی نیست، تعداد بینندگان این شبکه افزایش پیدا کرد. آرای بالای این ۲ سریال نشان از توجه مدیران شبکه دارد که دست به ساخت کارهایی زدند که می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد. 
به گزارش «وطن‌‌امروز»، احمد کاوری، کارگردان فصل چهارم سریال «بچه مهندس» با حضور در برنامه «سریالیست» درباره عدم حضور روزبه حصاری در «بچه مهندس 4» توضیح داد: روز اولی که این کار را پذیرفتم، کار را با حضور روزبه حصاری تصور کرده بودم. 12‌-10 روز هم فیلمبرداری کردیم اما به خاطر شرایطی که او داشت و سرکار بود، توافقی انجام نشد. واقعا از جزئیاتش باخبر هستم اما مستدل و مستند نیست که بخواهم اینجا عنوان کنم که چه کسی چه گفت و چرا اینطور شد. تأسف خوردم که نتوانستم با آقای حصاری کار کنم و سخت بود که بتوانیم با آقای رهبری، بازیگر جایگزین این نقش کار را جلو ببریم که خیلی هم تلاش کرد و بسیار خوب ظاهر شد. 
کارگردان فصل چهارم «بچه مهندس» یادآور شد این حواشی‌ای را برای کار ما ایجاد کرد. علاقه‌مندان هر ۲ بازیگر با یکدیگر کل کل می‌کردند. کسانی که علاقه‌مند به سریال بودند به خاطر عدم حضور یک بازیگر ممکن بود از فضا دلسرد شوند. 4-3 قسمت اول را در حالتی ساختیم که با مخاطب آشتی کنیم و بگوییم قصه ما همان قصه جواد جوادی و بچه مهندس است. این حواشی برای کار و ما ایجاد شد، در حالی‌ که می‌توانست بدون حاشیه پیش برود و هر روز به تعداد بینندگان و علاقه‌مندانش افزوده شود. 

Page Generated in 0/0145 sec