printlogo


کد خبر: 235593تاریخ: 1400/4/19 00:00
کارگردان «انگل» در مستر کلاس جشنواره کن مطرح کرد
ساخت سریالی اقتباسی با همکاری آدام مک کی

کارگردان کره‌ای برنده جایزه اسکار با برگزاری یک مسترکلاس در جشنواره فیلم کن درباره برنامه‌های آینده‌اش حرف زد. به گزارش «وطن‌امروز»، بونگ جون هو، سازنده «انگل» در مستر کلاسی که در جشنواره فیلم کن برگزار کرد، گفت نخستین فیلم انیمیشن وی با الهام از یک کتاب علمی فرانسوی درباره موجودات دریایی ساخته می‌شود. 
وی که ۲ سال پیش در آخرین دوره برگزاری جشنواره کن پیش از شیوع کرونا موفق به کسب نخل طلای کن برای فیلم «انگل» شد، بیشتر دوران قرنطینه را در حالی سپری کرد که با آدام مک‌کی، کارگردان آمریکایی در حال نوشتن نسخه اقتباسی از فیلم «انگل» برای ساخت یک سریال تلویزیونی بود. 
مک‌کی بهار امسال ساخته شدن این سریال را تایید و تاکید کرده بود که این مجموعه بازسازی فیلم «انگل» نیست، بلکه داستانی جدید را در همان دنیا روایت می‌کند. 
بونگ در جشنواره کن گفت: «انگل» فیلمی درباره خانواده‌های فقیر و ثروتمند است و این مشکلی است که همه جا وجود دارد. امیدوارم سریال «انگل» اثری نبوغ‌آمیز باشد. با آدام مک‌کی کار کرده‌ام و او در حال نوشتن سناریو و درآوردن شخصیت‌هاست. پس از آماده شدن سناریو سریال در آمریکا ساخته می‌شود. 
بونگ در ادامه به گسترش موضوع این فیلم در جهان اشاره کرد و گفت: موضوع فیلم همچنان در فرانسه و هر جای دیگر قابل درک است. خیلی‌ها دوست دارند ثروتمند باشند ولی فکر می‌کنم همه از فقیر شدن می‌ترسند. ساخت این سریال اقتباسی برای اچ‌بی‌او انجام می‌شود و یک کمدی سیاه خواهد بود. برای نوشتن سناریو با آدام مک‌کی همکاری می‌کنم اما به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارم. 
وی افزود انتظار نداشت «انگل» در سراسر دنیا مورد توجه واقع شود. این در حالی است که فیلم پس از کسب نخل طلای کن به نخستین فیلم غیرانگلیسی‌زبان اسکار بدل شد که موفق شد عنوان بهترین فیلم را هم از آن خود کند. 
سازنده «انگل» گفت پس از ساخت این فیلم تغییر نکرده و افزود: نگاهی به من بیندازید، من همانی هستم که بودم. 
این کارگردان کره‌ای همچنین درباره انیمیشن بلندی که قصد ساختش را دارد صحبت کرد و گفت از سال ۲۰۱۸ در حال نوشتن فیلمنامه آن بود و ژانویه ۲۰۲۱ فیلمنامه را کامل کرد. وی افزود این فیلم را با الهام از یک کتاب علمی فرانسوی می‌سازد که همسرش خریده و به خانه آورده بود. وی با تمجید از تصاویری که از مخلوقات دریایی در این کتاب دیده گفت که همین موضوع موجب شد به ساخت این انیمیشن فکر کند. بونگ گفت این کتاب نوشته کلر نوویان است و خیلی دلش می‌خواهد وارد دنیای انیمیشن شود. 
به گفته بونگ، این پروژه پس از ساخت فیلم بعدی‌اش ساخته می‌شود و اکنون تیم جلوه‌های ویژه وی در حال کار روی این موضوع هستند و این انیمیشن سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ آماده می‌شود.

Page Generated in 0/0066 sec