printlogo


کد خبر: 235641تاریخ: 1400/4/20 00:00
«بیوه سیاه» در نخستین اکران از «F9» هم پیش افتاد

با نخستین اکران فیلم «بیوه سیاه» و فروش 2/13 میلیون دلاری آن، این فیلم موفق شد رکورد پرفروش‌ترین اکران اول یک فیلم در دوران کرونا را به دست آورد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، «بیوه سیاه» فیلم ابرقهرمانی مارول پس از چند بار تعویق، با نخستین اکرانش فروشی 2/13 میلیون دلاری را ثبت کرد و توانست کارش را با رقمی بالاتر از «سریع و خشمگین ۹» با فروش 1/7 میلیون دلاری شروع کند. 
پیش‌بینی شده این فیلم می‌تواند در ۳ روز اول اکرانش به فروش ۸۰ تا ۹۰ میلیون دلاری در بازارهای آمریکا برسد و رقم ۷۰ میلیون دلاری فروش نخستین آخر هفته «F9» را پشت سر بگذارد و رکورد فروش در دوران پاندمی را از آن خود کند. 
این فیلم به این ترتیب می‌تواند با دیگر فیلم‌ها ابرقهرمانی که دوران پیش از شیوع کرونا اکران شدند هم رقابت کند، زیرا «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» در افتتاحیه خود 4/15 میلیون دلار فروخته و در نخستین آخر هفته اکرانش به فروش ۱۱۷ میلیون دلاری رسیده بود. «ثور: رگناروک» هم کارش را با پیش‌نمایش 5/14 میلیون دلاری شروع کرده و در نخستین آخر هفته اکرانش به رقم ۱۲۳ میلیون دلار رسیده بود. 
«بیوه سیاه» در ۳۰ بازار خارجی از جمله آلمان، روسیه، استرالیا، ژاپن، کره‌جنوبی، برزیل و مکزیک هم اکرانش را شروع کرده و در ۲ روز اول اکرانش به فروش 4/22 میلیون دلاری در بازار بین‌المللی رسیده است. 
چین که به عنوان بزرگ‌ترین بازار سینمایی مارول شناخته می‌شود هنوز تاریخ پخش «بیوه سیاه» را اعلام نکرده است. 
پیش از نخستین اکران «بیوه سیاه» این فیلم در پیش‌فروش بلیت نیز از «سریع و خشمگین ۹» فراتر رفته و عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۱ در پیش‌فروش بلیت را کسب کرده بود. «بیوه سیاه» به کارگردانی کیت شورتلند با بازی اسکارلت جوهانسون، فلورنس پیو، دیوید هاربر و ریچل وایس از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۳ درصدی دریافت کرده است. 

Page Generated in 0/0118 sec