printlogo


کد خبر: 235862تاریخ: 1400/4/24 00:00
هوادار متمدن کی بودی تو؟

پس از شکست تیم فوتبال انگلیس از ایتالیا، هواداران این تیم به هواداران ایتالیا گفتند: «بعد زنگ دم ورزشگاه می‌بینمت!» پس از خروج هواداران ایتالیا، انگلیسی‌ها از آن‌ها استقبال کردند و ثابت کردند شاید در فوتبال استعداد خاصی ندارند اما انصافا در بوکس بی‌رقیب هستند. در این رابطه یک هوادار انگلیسی به خبرنگار ما گفت: «ما واقعا مردم مهمان‌نوازی هستیم.» و در همین حال یک هوادار ایتالیایی را نواخت.  
همچنین انگلیسی‌ها پس از پایان بازی جشن نایب قهرمانی برگزار کردند. در این مراسم آیینی مردم ابتدا زباله‌های‌شان را روی زمین می‌ریزند. یک جامعه‌شناس انگلیسی به ما می‌گوید: «این عمل نمادی از دور کردن کژی‌ها و پلیدی‌ها از ورزش و دمیدن روح پهلوانی در آن است.» وی در پاسخ به درخواست خبرنگار که گفت: «اگه مردی یه بار دیگه این جمله رو بگو» گفت: «گیر نده ناموسا!»
سپس آن‌ها در اقدامی هماهنگ شیشه‌های اتوبوس‌ها را پایین آوردند. همان جامعه‌شناس قبلی در پاسخ به این سوال که: «این یکی نماد چیست؟» گفت: «نماد عصبانیت! می‌فهمی بعد 60 سال نتونی قهرمان اروپا بشی یعنی چی؟ اون جام حق منه، سهم منه! می‌فهمی؟ من... دلم... لک زده واسه اینکه یه لحظه اون جامو بغل کنم...».

Page Generated in 0/0054 sec