printlogo


کد خبر: 235942تاریخ: 1400/4/27 00:00
پرمخاطب‌ترین‌های تلویزیون مشخص شدند
«دودکش2» با بیش از ۴۳ درصد مخاطب در صدر سریال‌ها

دودکش2 پرمخاطب‌ترین سریال تلویزیونی در تیر ۱۴۰۰ شد. به گزارش «وطن‌امروز»، روابط عمومی رسانه ملی در جدیدترین نظرسنجی خود، پرمخاطب‌ترین سریال‌های نمایشی رسانه ملی در تیرماه را معرفی کرد. سریال «دودکش ۲» که از شبکه یک سیما پخش می‌شود، یک سریال ۲۵ قسمتی است. بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی از سریال‌های تلویزیونی، نیمه اول تیر امسال ۷ قسمت ابتدایی فصل دوم سریال «دودکش» که از شبکه یک سیما پخش می‌شود با 4/43 درصد مخاطب با رضایت 1/81 درصد (در حد زیاد) در صدر سریال‌های در حال پخش سیما قرار گرفت. بعد از فصل دوم «دودکش»، «کلبه‌ای در مه» از شبکه ۳ سیما با 3/25 درصد مخاطب و رضایت 1/78 درصدی (در حد زیاد) در رتبه دوم قرار گرفت. 
«کلبه‌ای در مه» سریالی ۳۴ قسمتی است که تا زمان انجام این نظرسنجی ۲۲ قسمت آن پخش شده بود. 
«زندگی زیباست» از شبکه ۲ سیما هم با 1/10 درصد مخاطب و رضایت 4/73 درصد (در حد زیاد) در رتبه سوم سریال‌های نیمه اول تیر ۱۴۰۰ قرار گرفت.  
سریال کره‌ای «پزشک دربار» از شبکه ۵ سیما هم در این مدت توانسته است 4/8 درصد مخاطب را با خود همراه کند. 
سریال «دودکش 2» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و نویسندگی محمد تنابنده، شهاب مهربان و برزو نیک‌نژاد و به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی این شب‌ها از شبکه اول سیما در حال پخش است. فصل نخست این مجموعه طنز نمایشی ماه رمضان 92 به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و حسن وارسته با استقبال بالای مخاطبان مواجه شد تا جایی که همان تیم تولید در ماه رمضان 95 تصمیم به ساخت اسپین آف آن با عنوان «پادری» گرفتند که از شبکه اول سیما پخش شد.

Page Generated in 0/0078 sec