printlogo


کد خبر: 235986تاریخ: 1400/4/28 00:00
تلویزیون

فصل دوم «خانه امن» ساخته می‌شود
تهیه‌کننده سریال پرمخاطب «خانه امن» گفت: پس از پخش فصل اول این سریال و استقبال کم‌نظیر بینندگان و درخواست مخاطبان، فصل دوم سریال ساخته می‌شود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، ابوالفضل صفری گفت: پس از پایان پژوهش، تحقیقات و طراحی قصه‌ها، نگارش «خانه امن 2» توسط تیم نویسندگان آغاز شده است. وی ادامه داد: فصل دوم خانه امن مانند فصل نخست برگرفته از پرونده‌های واقعی امنیتی کشور است. در این فصل کار در ابعاد ملی است و تمرکز روی پرونده‌های ضدجاسوسی و ضدتروریسم است. صفری تاکید کرد: کارگردانی فصل دوم مانند فصل اول برعهده احمد معظمی است و با توجه به بازخورد فصل اول، تصمیم سازمان صداوسیما و سیمافیلم بر این است که فصل دوم نیز ساخته شود.
***
چالش‌های فرهنگی کشور روی میز «بدون توقف»
برنامه تلویزیونی «بدون توقف» این هفته در قالب مناظره به مسائل فرهنگی کشور خواهد پرداخت. به گزارش «وطن‌امروز»، با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی، جوانانی از طیف‌های مختلف جامعه در قالب گفت‌وگو در برنامه «بدون توقف» این هفته به رفع چالش‌ها و شبهات مربوط به فرهنگ می‌پردازند. «بدون توقف» با موضوع چالش‌های فرهنگی کشور از شنبه ۲۶ تیر بعد از خبر ساعت ۱۹ از شبکه ۳ سیما در حال پخش است. برنامه چالشی- ترکیبی «بدون توقف» به تهیه‌کنندگی رضا غلامحسین‌نژاد و سردبیری ابراهیم جلالیان کاری از گروه اجتماعی شبکه ۳ سیماست که شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر ساعت ۱۹ پخش می‌شود. 
***
تشکیل شورای کودک و نوجوان در معاونت سیما
معاون سیما پس از بازدید از بخش‌های مختلف شبکه کودک در جمع مدیران این شبکه از ضرورت تشکیل شورای کودک و نوجوان در معاونت سیما گفت. 
به گزارش «وطن‌امروز»، حمید شاه‌آبادی، معاون سیما پس از بازدید از بخش‌های مختلف شبکه کودک در جمع مدیران این شبکه گفت: عزم جدی و توجه ویژه به حوزه کودک طی سال‌های اخیر در فضای رسانه ملی صورت گرفته است و ریاست محترم سازمان صداوسیما هم عنایت خاصی به این بخش داشته‌اند. شاه‌آبادی نگاه بلندمدت به تولیدات رسانه‌ای برای این قشر را ضروری دانست و گفت زیرساخت محتوایی لازم فراهم شده است. معاون سیما با تاکید بر اینکه خوشبختانه در حوزه برنامه‌سازی کودک، مراقبت‌های ویژه و تخصصی انجام می‌شود، بیان کرد: با توجه به تولیدات شبکه پویا و نهال، تولیدات ما به استانداردهای تربیت اسلامی نزدیک است و آنچه تولید می‌شود یا از طریق تامین به دست می‌آید، مراقبت‌ها و صیانت‌های حاصل از ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی را دارد. وی عنوان کرد: برای این کار لازم است مراکز مرتبط با حوزه کودک و نوجوان همراه و همگام شوند که برای این منظور وجود شورای کودک و نوجوان در معاونت سیما ضروری است و مدیران شبکه‌های کودک و امید و رئیس مرکز پویانمایی صبا باید کارهای مشترک منجر به هم‌افزایی را در دستور کار قرار دهند. شاه‌آبادی تأکید کرد: با استفاده مناسب و اصولی از شخصیت‌های خلق شده، می‌توان از آن برای انتقال مفاهیم، پیام‌ها و برند‌سازی شخصیت‌های محبوب ایرانی- اسلامی بهره برد. 

Page Generated in 0/0059 sec