printlogo


کد خبر: 236036تاریخ: 1400/4/29 00:00
اخبار

سالن‌های سینما و تئاتر ۶ روز تعطیل شدند
 با تشدید وضعیت بحرانی کرونا در برخی استان‌ها، سالن‌های سینما و تئاتر به مدت ۶ روز تعطیل شدند. 
به گزارش «وطن‌امروز»، بنا بر اطلاعیه قرارگاه عملیات مقابله با کرونا، سینماها و سالن‌های تئاتر از روز سه‌شنبه تا یکشنبه هفته آینده تعطیل شدند. 
علی ربیعی، سخنگوی دولت صبح دیروز اعلام کرد بنا بر پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رئیس‌جمهور، تمام ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است. بر اساس این اطلاعیه، اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۱۸ روز دوشنبه مورخ ۲۸/‏۴/‏۱۴۰۰‬ شروع و تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۴‌/‌ ۵/‏‌‌۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. 
***
هلاکت کاریکاتوریست موهن به پیامبر(ص)
 «کورت وسترگارد» کارتونیست دانمارکی موهن به حضرت محمد(ص) مُرد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، «کورت وسترگارد» کارتونیست دانمارکی، طراح یکی از ۱۲ کاریکاتور موهن با موضوع پیامبر اسلام که ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۵ توسط روزنامه «یولَندز پُستن» منتشر و موجب اعتراض گروه‌هایی از جامعه مسلمانان شد، در ۸۶ سالگی مُرد. خانواده‌اش به روزنامه برلینگسکه گفتند وسترگارد پس از یک دوره طولانی بیماری در خواب مُرد. این تصویرگر پشت ۱۲ نقاشی بود که روزنامه محافظه‌کار یولَندز پُستن با عنوان «چهره محمد» منتشر کرد، و انتشار آنها خشم جهانی مسلمانان را برانگیخت. کارتونیست دانمارکی در سال‌های پایانی زندگی خود ناچار شد همچون برخی دیگر از همکارانش به زندگی مخفی که تحت حفاظت مداوم پلیس بود، روی آورد. اوایل سال ۲۰۱۰، پلیس دانمارک یک جوان ۲۸ ساله سومالیایی مسلح به چاقو را به اتهام تلاش برای سوء قصد به جان وسترگارد بازداشت کرد.

Page Generated in 0/0054 sec