printlogo


کد خبر: 236044تاریخ: 1400/4/29 00:00
اخبار

مددی: بعد از داربی به مجیدی و بازیکنان تبریک گفتیم
مسببان وضع امروز استقلال در قامت دلسوز ظاهر شده‌اند
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مسببان وضع موجود این روزها در قامت منتقد دلسوز ظاهر شده‌اند و به دنبال ماهیگیری از آب گل‌آلود هستند. احمد مددی در واکنش به شرایط اخیر و اتفاقات رخ داده در تمرین آبی‌ها گفت: روز گذشته صحبت‌های سرمربی محترم و بازیکنان را شنیدم و پیش از آن نیز در جریان دغدغه تمام عزیزان قرار داشتم و از مدت‌ها قبل به کمک اعضای محترم هیات‌مدیره دنبال تامین منابع لازم برای حل مشکلات بودیم. مدیرعامل استقلال در ادامه تصریح کرد: بار دیگر پیروزی شیرین استقلال در داربی را خدمت همه هواداران و کادر محترم فنی و تیم سختکوش استقلال تبریک عرض می‌کنم. ٣٥ سال است هوادار استقلال هستم و این را تمام دوستانی که من را از نزدیک و دور می‌شناسند، می‌دانند. از برد استقلال شاد می‌شوم و برد داربی نیز مطمئنا جایگاه خاص خود را دارد و تمام افرادی که در ورزشگاه حضور داشتند نیز مطمئنا شادی و شعف من را از برد در داربی تایید می‌کنند. وی در ادامه افزود: بعد از پایان داربی بنده و اعضای محترم هیات‌مدیره طی پیامی به سرمربی محترم و سرپرست محترم تبریک خود را ابلاغ و ارسال کردیم. احمد مددی در بخش بعدی صحبت‌های خود با سایت باشگاه استقلال عنوان کرد: انتقادات و صحبت‌های بازیکنان عزیز و کادر فنی محترم را با تمام وجود پذیرا هستم و مانند یک پدر وظیفه خود می‌دانم حتی در زمان عصبانیت بازیکنان نیز شنونده صحبت‌های آنها باشم و طبعا انتظار داریم این صحبت‌ها با رعایت ادب و احترام همراه شود. گواه این ادعا جلسه در محل تمرین تیم بود که تلاش کردیم صحبت‌های درون خانوادگی را درون خانواده حفظ کنیم و نتیجه آن کسب یک برد شیرین در داربی بود. مدیرعامل استقلال در پایان گفت: وظیفه من و همکارانم در کادر مدیریتی برطرف کردن مشکلات و انجام خواسته بحق بازیکنان است و اگر بدهی‌های انباشته باشگاه و سوءمدیریت‌های پیشین در مسیر ما قرار نمی‌گرفت، شاهد چنین مشکلاتی نبودیم اما شاهد آن هستیم که مسببان وضع موجود این روزها در قامت منتقد دلسوز ظاهر شده‌اند و به دنبال ماهیگیری از آب گل‌آلود هستند. 
***
شرط سنگین مجیدی برای ماندن
سرمربی استقلال از وضعیت مدیریت این باشگاه ناراضی است و اگر در شاکله تیمش خللی به وجود بیاید، از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شود. فرهاد مجیدی با حضور در جمع خبرنگاران،‌ صحبت‌های مهمی را درباره شرایط تیمش مطرح کرد که خیلی از آنها به مدیریت باشگاه برمی‌گشت. سرمربی تیم فوتبال استقلال با توجه به مشکلاتی که با آن مواجه شده است، ترجیح داد پیش از مصاف تیمش با نفت مسجدسلیمان، بازیکنانش تمرین نکنند. مجیدی با وجود تمام مسائل و دغدغه‌هایی که مطرح کرد، تنها یک اتفاق را عامل جدایی‌اش قلمداد کرد. سرمربی آبی‌پوشان تاکید داشت اگر یک بازیکن مدنظرش برای فصل آینده قراردادش تمدید نشود، از استقلال می‌رود. این اتفاق شاید برای باشگاهی مثل استقلال کمی سخت به نظر برسد. آبی‌پوشان در چند فصل اخیر در فصل نقل و انتقالات، بازیکنان مهم و قابل توجهی را از دست دادند که وجود هر کدام از آنها می‌توانست شرایط متفاوتی را برای آبی‌ها رقم بزند. با این حال شرط فرهاد مجیدی برای باشگاه استقلال شاید امری سخت و طاقت‌فرسا باشد. 
***
حذف «لباس رسمی» کاروان ایران از مراسم افتتاحیه
رژه با ست ورزشی!
به دنبال هجمه‌های ایجاد‌شده نسبت به لباس رسمی طراحی‌شده برای اعضای کاروان ورزش ایران، حذف این لباس و استفاده از «ست ورزشی» توسط ورزشکاران‌ در مراسم افتتاحیه در دستور کار قرار گرفت. رونمایی از لباس‌های رسمی و ورزشی اعضای کاروان ورزش ایران در بازی‌های المپیک در حالی شنبه‌شب همزمان با اعزام نخستین گروه ورزشکاران به توکیو انجام شد که به فاصله چند ساعت با انتقادات زیادی توسط عموم مردم و کاربران فضای مجازی مواجه شد. این در حالی است که از ۲ سال پیش برای طراحی و نمایش پوشش مسافران توکیو برنامه‌ریزی شده بود و حتی پای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارگروه مد و لباس این وزارتخانه به میان آمد با این حال لباس‌های رونمایی‌شده بویژه در بخش رسمی با اقبال عموم همراه نبود به گونه‌ای که تصمیم به حذف آن از مراسم افتتاحیه گرفته شد. قرار بود حضور اعضای کاروان ایران در مراسم افتتاحیه و رژه المپیک همچون سنوات گذشته با «پوشش رسمی» انجام شود اما به دلیل هجمه‌های ایجادشده نسبت به طراحی لباس، اینگونه تصمیم گرفته شده که حضور ورزشکاران و دیگر نمایندگان کاروان ایران در مراسم افتتاحیه با «پوشش ورزشی» انجام شود. کیکاوس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفت‌وگو با مهر این موضوع را اعلام کرد و گفت: در راستای احترام به افکار عمومی چنین تصمیمی گرفته شده است. مراسم افتتاحیه این دوره بازی‌ها ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه اول مردادماه آغاز می‌شود. کاروان ایران طبق پروتکل‌های مورد تاکید برگزارکنندگان بازی‌ها با ۱۰ ورزشکار در هر دو بخش مردان که صمد نیکخواه‌بهرامی و هانیه رستمیان پرچمداران کاروان هم شامل آنها هستند همراه با نصرالله سجادی، سرپرست کاروان در مراسم افتتاحیه و رژه شرکت خواهد کرد.  

Page Generated in 0/0058 sec