printlogo


کد خبر: 236115تاریخ: 1400/5/3 00:00
ادامه فیلمبرداری «جشن سربرون» راعی

 تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» درباره ادامه تصویربرداری این مجموعه گفت با بهبود وضعیت جسمانی حسین محجوب تصویربرداری سریال طی یکی دو روز آینده از سر گرفته می‌شود. 
حسن نجاریان، تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» با اشاره به وضعیت تولید این سریال که به دلیل آسیب جسمانی حسین محجوب تعطیل شده بود، بیان کرد: حسین محجوب از اسب به زمین خورده بود ولی خدا را شکر آسیب جدی ندید و حالا با بهبود وی تصویربرداری سریال ادامه می‌یابد. وی ادامه داد: حسین محجوب سوارکار حرفه‌ای بوده و از زمان خیلی قدیم سوارکاری می‌کرده است. محجوب حتی جزو سوارکاران ماهر سریال بود که با این آسیب چند روزی باید استراحت می‌کرد. 
نجاریان درباره شروع دوباره سریال بیان کرد: طی این یکی دو روز دوباره تصویربرداری را شروع می‌کنیم. درباره تعطیلی هم ما داخل تهران هستیم و این تعطیلی‌هایی که اعلام شده است برای خروج از تهران است. با این حال ما باز هم از قانون تبعیت می‌کنیم و اگر ستاد کرونا بگوید، کار را تعطیل خواهیم کرد. 
تهیه‌کننده جشن سر‌برون با اشاره به روند تولید سریال در ایام کرونا و غیر از آن عنوان کرد: حدود ۲ ماه دیگر می‌شود ۲ سال که سریال «جشن سربرون» در حال ساخت و تصویربرداری است چون کار سنگین و تاریخی بود و کرونا هم مزید بر علت شد تا این سریال به طول بینجامد، با این حال به احتمال فراوان این سریال در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ به پخش می‌رسد. 
«جشن سربرون» مجموعه‌ای ٣٠ قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به سفارش سیمافیلم تولید می‌شود و به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.  
در خلاصه داستان «جشن سربرون» آمده است: «بهادر»، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختر زیبا و کم‌سن و سال بهادر «جهان‌پسند» می‌آید، غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان‌پسند به عقد پسرعمویش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سر باز می‌کند. هر ۲ طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند، درگیری ابعاد بزرگ‌تری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند. 

Page Generated in 0/0050 sec