printlogo


کد خبر: 236309تاریخ: 1400/5/9 00:00
اخبار

شرط لورکوزن برای خرید آزمون
مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن درباره شایعات خرید سردار آزمون و نقل‌و‌انتقالات این باشگاه صحبت کرد. «سیمون رولفز» درباره پنجره نقل و انتقالات باشگاه لورکوزن با کیکر صحبت کرد و از شرایط آمدن سردار آزمون به این تیم پرده برداشت. موضوع از این قرار است که لوکاس آلاریو که 4 فصل است در خط تهاجمی لورکوزن بازی می‌کند، این تابستان از اودینزه پیشنهاد داشته و قصد دارد راهی سری آ شود و اگر او لورکوزن را ترک کند، این باشگاه برای خرید آزمون اقدام خواهد کرد. مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن گفت: قرارداد لوکاس یک سال دیگر به پایان می‌رسد. ما صحبتی در این باره با هم نکرده‌ایم ولی فکر می‌کنم نظر مشترکی نسبت به آینده خواهیم داشت. ما اجازه نخواهیم داد آلاریو سال آینده به صورت بازیکن آزاد و رایگان تیم را ترک کند. رولفز گفت: اگر مهاجمی تیم را در این تابستان ترک نکند، ما نیز خریدی نخواهیم داشت. باشگاه لورکوزن قصد دارد برای تمدید قرارداد آلاریو اقدام کند ولی اگر نتواند او را نگه دارد، این تابستان این بازیکن به اودینزه ایتالیا خواهد پیوست و شرایط آمدن سردار آزمون مهیا خواهد شد. 
***
احتمال خداحافظی صمد نیکخواه
کاپیتان تیم ‌ملی بسکتبال ایران گفت: هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام اما احتمالا بازی با فرانسه آخرین مسابقه ملی من خواهد بود. به گزارش ایسنا، صمد نیکخواه‌بهرامی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: سطح تیم‌های حاضر در المپیک بسیار بالاست و ۱۲ تیم برتر دنیا اینجا جمع هستند. کاپیتان تیم ‌ملی بسکتبال ادامه داد: در جام‌جهانی ۳۲ تیم حاضر هستند و شما باید ۲ مرحله صعود کنید تا به جمع ۱۲ تیم برتر برسید، پس در المپیک از همان شروع انگار در سومین مرحله جام‌جهانی هستید. او درباره صحبت‌های مطرح شده در رابطه با خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی پس از بازی با فرانسه اظهار داشت: احتمال دارد این اتفاق بیفتد اما من از یکسری کارها مثل بوسیدن چهارگوشه زمین خوشم نمی‌آید. 
***
شروط کی‌روش برای قبول هدایت عراق
سرمربی سابق تیم ‌ملی فوتبال ایران شرایط خود را برای قبول هدایت تیم ‌ملی فوتبال عراق اعلام کرد. به گزارش اسپورت عراق، کارلوس کی‌روش گزینه اصلی هدایت تیم ‌ملی فوتبال عراق است. این مربی سرشناس پرتغالی شرط‌های مالی خود برای عقد قرارداد با عراقی‌ها را اعلام کرد که عبارتند از: مبلغ قرارداد: یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار، مبلغ پیش‌پرداخت قرارداد: ۵۰۰ هزار دلار، مجموع حقوق‌های ماهانه: یک میلیون و 200 هزار دلار، پاداش ۳۰۰ هزار دلاری در صورت صعود به جام جهانی. 

Page Generated in 0/0054 sec