printlogo


کد خبر: 236533تاریخ: 1400/5/14 00:00
با بازی در نقش یک وکیل
برندن فریزر به «قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی پیوست

برندن فریزر در فیلم جدید اسکورسیزی به نقش‌آفرینی می‌پردازد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، وسترن «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، برندن فریزر را به جمع بازیگرانش افزود. گفته شده فریزر در این فیلم که محصول مشترک اپل و پارامونت است، در نقش یک وکیل به نام دبلیو اس همیلتون جلوی دوربین می‌رود. «قاتلان ماه کامل» با بازی لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو با اقتباس از کتابی به قلم دیوید گرن ساخته می‌شود و موضوع آن درباره کشتار قبیله اوسیج در دهه ۱۹۲۰ میلادی به دنبال پیدا شدن نفت در زمین‌های این قبیله است. 
فیلمبرداری این فیلم از ۱۹ آوریل شروع شده و جسی پلمانز، لیلی گلدستون و تانتو کاردینال دیگر بازیگران فیلم هستند. 
فریزر علاوه بر «قاتلان ماه کامل» برای بازی در پروژه کمدی «برادران» به کارگردانی بارکابو هم انتخاب شده که اکنون در آتلانتا در حال تولید است. 
بن فاستر در کنار ویل اسمیت بازی می‌کند
بن فاستر، شارمین بینگوا، گیلبرت اوور و مصطفی شکیر به جمع بازیگران تریلر جدید آنتوان فوکوآ با عنوان «رهاسازی» یا «آزادی» محصول اپل پیوسته‌اند که نقش اصلی آن را ویل اسمیت ایفا می‌کند. 
اسمیت نقش شخصیت پیتر را بازی می‌کند؛ یک برده فراری که با امید سفر به شمال و به آزادی رسیدن از لوییزیانا می‌گریزد. «رهاسازی» با الهام از داستان حقیقی یک برده ساخته می‌شود که خودش را از یک مزرعه برده‌داری در جنوب آمریکا رها می‌کند و به ارتش متحدان می‌پیوندد. 
در این فیلم فاستر نقش شخصیتی به نام فسل را بازی می‌کند که دنبال برده‌هایی می‌رود که می‌خواهند با فرار کردن به آزادی برسند. بینگوا نقش همسر پیتر یعنی دودین را بازی می‌کند و اوور نقش شخصیت گوردون را ایفا می‌کند که برده دیگری است که در کمپ کنار پیتر کار می‌کند.

Page Generated in 0/0056 sec