printlogo


کد خبر: 236636تاریخ: 1400/5/17 00:00
نگاهی به کنداکتور محرمی سریال‌های تلویزیونی
مشخص شدن 3 سریال محرم سیما

گروه فرهنگ و هنر: برنامه‌سازان تلویزیون طی یک سال و نیم اخیر همانند سایر اقشار کشور به خاطر شیوع ویروس کرونا با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کرده و می‌کنند؛ به‌طوری که طی چند ماه نخست شیوع ویروس کرونا در کشور، شاهد تعطیلی ضبط اغلب سریال‌های تلویزیونی بودیم که در نتیجه آن کنداکتور نیمه اول سال 1399 تلویزیون به لحاظ پخش سریال‌های جدید کم‌فروغ‌ترین دوران خود را پشت سر گذاشت اما از اواسط 1399 که مردم جامعه به ناچار زندگی در کنار کرونا را پذیرفتند، بسیاری از کسب‌و‌کارها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شد و سازندگان مجموعه‌های تلویزیونی هم به تبع سایرین فعالیت خود را از سر گرفتند و از اواخر سال 99 کنداکتور تلویزیون با پخش سریال‌های جدید جانی تازه گرفت، از سوی دیگر در چند سال گذشته تلویزیون روی سریال‌های مناسبتی حساب ویژه‌ای باز کرده است و شبکه‌های مختلف سیما بر اساس بازه زمانی این مناسبت‌ها معمولا سریال خود را آماده و پیش از پخش، تبلیغات رسانه‌ای آن را آغاز می‌کنند. حالا اما چند روز به شروع ماه محرم باقی مانده و شبکه 5 سیما از سریال خود با نام «فرشتگان بی‌بال» با حال و هوای این ماه و داستان کرونا رونمایی کرده است و شبکه ۳ سیما هم سریال «نیمروز تا تهران» را آماده پخش کرده است که چند روز گذشته گزارش مفصلی درباره این سریال‌ها از سوی گروه فرهنگی «وطن‌امروز» منتشر شد. پیش از آن سریال ویژه شبکه ۲ سیما برای ماه محرم با نام «در کنار پروانه‌ها» مشخص شده بود. 
 
* «فرشتگان بی‌بال» سریال محرمی شبکه 5
مجموعه تلویزیونی «فرشتگان بی‌بال» به کارگردانی امیرحسین عنایتی با محوریت جهاد و ایثار کادر درمان و پرستاران در دوران کرونا از شبکه 5 سیما پخش می‌شود. 
مجموعه تلویزیونی «فرشتگان بی‌بال» به کارگردانی «امیرحسین عنایتی »با محوریت جهاد و ایثار کادر درمان و پرستاران در دوران کرونا از سه‌شنبه ۱۹ مرداد‌ماه ساعت ۲۳ همزمان با آغاز ماه محرم روی آنتن شبکه 5 سیما می‌رود. 
این سریال به نویسندگی و تهیه‌کنندگی امیرحسین عنایتی در ۱۴ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در سال ۹۹ تولید شده است و هنرمندانی چون رزیتا غفاری، آشا محرابی، فریبا متخصص، پرویز فلاحی‌پور، رحیم نوروزی، مختار سائقی، شهرام عبدلی، فرج‌الله گل‌‌سفیدی، زهره قاسمی، آرش جورکش و... در آن به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. 
«فرشتگان بی‌بال» روایتگر داستان مبارزه با ویروس کروناست و با محوریت ستایش و قدردانی از زحمات کادر درمان تولید شده است. این سریال با داستانی درباره بحران کرونا در کشور و نمایش تلاش‌های بی‌دریغ کادر درمان و نیروهای جهادی ساخته شده است. 
«فرشتگان بی‌بال» روایت داستان زندگی خانواده حاج‌فتاح، معتمد محل است که پسرش نیما یک تعمیرگاه ماشین دارد و دخترش نیره پزشک است. لیلا دوست نیره که او هم پزشک است نامزد نیما است. نیکان پسر یکی از دوستان قدیمی حاج‌فتاح که سال‌ها در آلمان زندگی کرده، برای فروش خانه پدری‌اش به ایران آمده است که ویروس کرونا باعث می‌شود بازگشتش به تعویق بیفتد و... .

Page Generated in 0/0074 sec