printlogo


کد خبر: 236697تاریخ: 1400/5/18 00:00
اخبار

مسی با چشمان گریان: هرگز فکر نمی‌کردم از بارسلونا جدا شوم
ستاره آبی‌و‌اناری‌ها با هواداران این تیم خداحافظی کرد. او گفت هرگز فکر نمی‌کرد از این تیم جدا شود. او گفت با پاری‌سن‌ژرمن صحبت کرده اما هنوز به توافق نهایی نرسیده است. به گزارش اسپورت، لیونل مسی بعد از 17 سال از بارسلونا خداحافظی کرد. او در نشست خبری‌ای که برای او در نوکمپ برگزار شد، در حالی که بشدت گریه می‌کرد، گفت: از همان روز نخستی که در بارسلونا بودم عاشق این تیم شدم و نهایت تلاش خود را به کار گرفتم تا بهترین باشم. هرگز فکر نمی‌کردم با پیراهن بارسلونا خداحافظی کنم اما شرایط باعث شد من بروم. مسی در حالی که با تشویق حضار مواجه شد و احساساتی شده بود، گفت: من خاطرات زیادی از حضور در بارسلونا دارم؛ خاطراتی که هم شیرین هستند و هم البته تلخ و ناراحت کننده. بدون شک بهترین خاطره من زدن گل نخست با پیراهن بارسلونا بعد از روزهای سختی بود که راهی این باشگاه شدم. خبرنگاری از مسی درباره روزهای اخیر سوال پرسید و اینکه چرا این جدایی اعلام شد که وی گفت: رئیس لاپورتا همه چیز را توضیح داد. ما به توافق شفاهی دست پیدا کردیم اما کمیته برگزاری رقابت‌های لالیگا به ما اعلام کرد نمی‌توان با این شرایط ادامه داد و به همین خاطر این جدایی شکل گرفت. من اطمینان دارم لاپورتا و باشگاه بارسلونا تا آخرین لحظات برای امضای قرارداد تلاش کردند. به شما بگویم من سال قبل نمی‌خواستم بمانم اما امسال دوست داشتم قراردادم را تمدید کنم. فوق‌ستاره آرژانتینی درباره تیم جدید خود گفت: من با پاری‌سن‌ژرمن مذاکره کرده‌ام اما هنوز توافق نهایی انجام نشده است. تماس‌های زیادی با من گرفته شده است اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ام. 
***
مهاجم پرسپولیس با سپاهان به توافق رسید
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با وجود مخالفت اولیه برای انتقال به سپاهان اصفهان راهی این تیم می‌شود. این انتقال در شرایطی انجام می‌شود که تیم پرتغالی با پیشنهاد سرخپوشان مخالفت کرد. به گزارش مهر، شهریار مغانلو، مهاجم نیم‌فصل دوم گذشته پرسپولیس پس از حضور کوتاه ۵ ماهه در این تیم به پرتغال بازگشت تا تکلیف باشگاه فصل آینده‌اش مشخص شود. مهاجم قرضی تیم فوتبال پرسپولیس که با پیشنهاد پیوستن به سپاهان در ازای پرداخت رضایتنامه‌اش به همراه انتقال محمد محبی روبه‌رو بود، قصد داشت جلوی این انتقال را بگیرد تا یک فصل دیگر در جمع شاگردان گل‌محمدی باقی بماند. با این حال مسؤولان باشگاه سانتاکلارا با پیشنهاد مغانلو برای کاهش مبلغ رضایتنامه‌اش مخالفت کردند و این بازیکن با توجه به رقم پیشنهادی سپاهان در آستانه امضای قرارداد با این باشگاه قرار گرفته است. قرارداد مغانلو با سپاهان قطعی خواهد بود و انتقال این بازیکن از پرسپولیس به سپاهان می‌تواند نخستین جابه‌جایی مهم در نقل و انتقالات تابستانی سال جاری لقب بگیرد. 
***
آمار خیره‌کننده سرمربی تیم ‌ملی کاراته
سرمربی تیم ‌ملی کاراته کشورمان با لشکر یک نفره خود یک مدال طلای با ارزش در المپیک کسب کرد تا نام خود را در میان بهترین مربیان تاریخ ورزش ایران قرار دهد. سیدشهرام هروی در طول سال‌های فعالیت در بخش مربیگری ثابت کرده با توانایی بالا و قدرت رهبری یکی از بهترین‌های دنیاست. وی از سال ۱۳۸۶ وارد کادر فنی تیم‌ملی شد و در 6 سال اخیر سکان هدایت تیم ‌ملی را به عنوان سرمربی بر عهده گرفت و عملکردی موفق از خود بر جا گذاشت. کسب ۳ طلای کومیته تیمی در سال‌های ۲۰۱۴ برمن، ۲۰۱۶ لینز و ۲۰۱۸ مادرید، 6 عنوان قهرمانی تیمی آسیا، کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی جاکارتا با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز از ۴ فرصت، کسب یک طلا و ۳ نقره در بازی‌های داخل سالن لهستان با ۴ نماینده، کسب بهترین نتیجه در مسابقات جهانی در رقابت‌های ۲۰۱۶ لینز با ۳ طلا و ۲ برنز، در کنار مدال‌های باارزش در رقابت‌های کاراته وان و بازی‌های کشورهای اسلامی آمار خیره‌کننده این مربی است. 
هروی با سجاد گنج‌زاده به توکیو رفت و با همان یک کاراته‌‌کا بهترین نتیجه را به نام خود ثبت کرد. در واقع کسب مدال طلا با لشکر یک نفره، هروی را به عنوان یکی از برترین مربیان تاریخ ورزش ایران معرفی کرد. اکنون این مربی به همه افتخارات ممکن در دنیای کاراته دست پیدا کرده، البته باید نامی هم از همکاران وی در این مدت از جمله نعیما خواجوی، شهاب سلطانی، سیدمحمد حسینی، حسین و حسن روحانی، سعید حسنی‌پور و... برد که با همدلی و وفاق به این افتخارات باارزش دست پیدا کرده‌اند. 

Page Generated in 0/0262 sec