printlogo


کد خبر: 236810تاریخ: 1400/5/20 00:00
حسین محجوب به جشن سربرون برمی‌گردد

تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» گفت: چند روز کار تصویربرداری تعطیل بود به این خاطر که آقای محجوب بازیگر اصلی است و در سکانس‌های باقیمانده بیشترین حجم بازی مربوط به اوست اما تا پایان هفته ضبط از سر گرفته می‌شود.
به گزارش «وطن‌امروز» حسن نجاریان، تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» درباره مصدومیت یکی از بازیگران اصلی این سریال حین تصویربرداری گفت: متاسفانه مدتی است که آقای حسین محجوب که بازیگر اصلی سریال است حین سوارکاری دچار مصدومیت و آسیب از ناحیه دنده شده است که به امید خدا شرایط‌شان مساعد می‌شود و تا پایان این هفته می‌توانند مقابل دوربین بروند.
این تهیه‌کننده همچنین بیان داشت: چند روزی کار تصویربرداری تعطیل بود به این خاطر که آقای محجوب بازیگر اصلی است و در سکانس‌های باقیمانده بیشترین حجم بازی مربوط به اوست. نجاریان افزود: حدود یک ماه در لوکیشن خاوران هستیم و بعد از آن به شهرک غزالی می‌رویم. صالح میرزا آقایی، فرخ نعمتی و‌ محمود پاک‌نیت نیز از بازیگرانی هستند که در این لوکیشن‌ها بازی دارند.
وی درباره زمان پخش سریال نیز گفت: بناست یک ماه بعد از پایان تولید پخش‌مان آغاز شود و به شبکه پیشنهاد دادیم این سریال را به صورت هفتگی پخش کنند چون معتقدیم با این شیوه بیشتر دیده می‌شود.
در خلاصه داستان «جشن سربرون» آمده است: «بهادر»، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختر زیبا و کم سن و سال بهادر، جهان‌پسند می‌آید؛ غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان‌پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سر باز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگ‌تری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.

Page Generated in 0/0061 sec