printlogo


کد خبر: 236811تاریخ: 1400/5/20 00:00
رادیو نوای مداحان را به خانه‌ها می‌برد

شبکه‌های رادیویی پیام و آوا با ویژه‌برنامه «هر خانه یک هیات» با مداحی ذاکران اهل‌بیت(ع) از شب اول محرم همراه هموطنان در سراسر کشور به سوگواری می‌پردازند. 
شهرام ملازاده، مدیر شبکه‌های رادیویی پیام و آوا با اشاره به طرح «هر خانه یک هیات» که در رادیو آوا قرار است اجرایی شود، بیان کرد: با آغاز ماه محرم و عزاداری اباعبدالله‌الحسین‌(ع) و نظر به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مجالس عزاداری، شبکه‌های رادیویی پیام و آوا با ویژه‌برنامه «هر خانه یک هیات» با عزاداران حسینی همراه می‌شوند. به گزارش مهر، وی افزود: این ویژه‌برنامه هر شب ساعت ۲۲ تا ۲۲:۳۰ از رادیو پیام و ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳ از رادیو آوا با حضور و مداحی ذاکران اهل‌بیت‌(ع) پخش می‌شود و در عین حال این برنامه همزمان از سایت رادیو پیام، رادیوهای تصویری شبکه‌های پیام و آوا، نرم‌افزار ایران‌صدا و شبکه تلویزیونی سپهر به صورت تصویری پخش می‌شود. 
مدیر شبکه‌های رادیویی پیام و آوا در ادامه گفت: سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا و نظر به عدم برگزاری هیات‌های مذهبی، رادیو پیام و آوا برای بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه «هر خانه یک هیات» کرد و هموطنان در سراسر میهن اسلامی توانستند با نوای ذاکران اهل‌بیت(ع) به ۳ زبان فارسی، ترکی و عربی با این برنامه همراه شوند. 
وی در ادامه یادآور شد: امسال هم برنامه‌ریزی کردیم این برنامه هر شب با نوای یکی از ذاکرین اهل‌بیت(ع) تولید و پخش شود که به همت همکارانم در شبکه‌های پیام و آوا این اقدام عملیاتی و با کیفیت بالا آماده شد. 
ملازاده این هیات‌های خانگی را در راستای پوشش گسترده برای عزاداری دانست و عنوان کرد: گستره پوشش رسانه‌ای رادیو در تمام مناطق و همچنین دسترسی آسان مخاطبان به رادیو در همه مکان‌ها، ما را بر آن داشت با بهره‌گیری از تمام ظرفیت رسانه رادیو، در خدمت عزاداران اباعبدالله‌الحسین(ع) باشیم و همراه هموطنان ایام سوگواری امام حسین‌(ع) را به صورت گسترده و سراسری با برنامه «هر خانه یک هیات» به خانه تک‌تک عزاداران حسینی ببریم. هموطنان برای تعامل با برنامه می‌توانند از برگزاری مراسم و مجالس عزاداری امام حسین(ع) «هر خانه یک هیات» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عکس گرفته و از طریق درگاه‌های ارتباطی شبکه‌های پیام و آوا ارسال کنند تا با نام، عکس ارسالی خودشان را در رادیو نمای پیام و آوا مشاهده کنند. 

Page Generated in 0/0055 sec