printlogo


کد خبر: 236820تاریخ: 1400/5/21 00:00
در راستای احیای روضه خانگی و ترویج شعائر حسینی
«قصه کربلا» روی آنتن سپهر می‌رود

مجموعه 10 قسمتی «قصه کربلا» کار متفاوتی از انتشارات شهیدکاظمی است که دهه اول محرم از شبکه‌های تلویزیونی سپهر (شبکه ملی فضای مجازی) راس ساعت ۲۱ و بازپخش آن راس ساعت ۱۱:30 روز بعد پخش خواهد شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، این روزها شیوع ویروس کرونا باعث محدودیت‌های زیادی برای جلسات و گردهمایی‌های اهل‌بیت(ع) شده و هیات‌های مذهبی زیادی در سراسر کشور جلسات خود را با محدودیت یا به صورت مجازی برگزار می‌کنند. 
انتشارات شهید کاظمی با همکاری شبکه‌های تلویزیونی سپهر (شبکه ملی فضای مجازی) در راستای احیای روضه‌ خانگی و همچنین ترویج شعائر حسینی اقدام به تولید یک برنامه تلویزیونی تحت عنوان قصه کربلا کرده است. این برنامه که با محوریت کتاب و کتابخوانی تولید شده، در دهه اول محرم از طریق شبکه‌های تلویزیونی سپهر (شبکه ملی فضای مجازی) منتشر خواهد شد. این برنامه در 10 قسمت؛ شامل سخنرانی، روایت‌گری سیره شهدا، معرفی کتاب، مقتل‌خوانی و مداحی است که در آیتم‌های مختصر و مفید تولید شده است و در دهه اول محرم راس ساعت ۲۱ و بازپخش آن راس ساعت ۱۱:30 روز بعد پخش خواهد شد. روضه خانگی از قدیم‌الایام یکی از با برکت‌ترین و بی‌ریاترین جلسات روضه بوده است؛ روضه‌هایی که بعضی از آنها قدمتی بیش از یک قرن دارند. در این ایام خاص که چند و چون برگزاری مراسم عزای حسینی به دلیل شیوع کرونا در ابهام است و مردم خلوت بیشتری را تجربه می‌کنند، قطعا برنامه‌هایی چون قصه کربلا می‌تواند میهمان خلوت محرم مخاطبان باشد.

Page Generated in 0/0062 sec