printlogo


کد خبر: 236834تاریخ: 1400/5/21 00:00
اخبار

معرفی ۴ گزینه سرمربیگری تیم ‌ملی کشتی آزاد
۴ گزینه برای هدایت تیم‌ ملی کشتی آزاد از سوی فدراسیون کشتی مشخص شده‌اند. به گزارش ایسنا، تیم ‌ملی کشتی آزاد ایران با مدال نقره حسن یزدانی در ۸۶ و برنز امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به کار خود در المپیک ۲۰۲۰ توکیو پایان داد و رضا اطری در ۵۷، مرتضی قیاسی در ۶۵، مصطفی حسین‌خانی در ۷۴ و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماندند. با اتمام مدت قرارداد غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ‌ملی کشتی آزاد و با توجه به در پیش بودن رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ، رئیس فدراسیون کشتی بررسی خود را برای انتخاب سرمربی جدید تیم ‌ملی کشتی آزاد آغاز کرده و در نهایت با همفکری تعدادی از قهرمانان کشتی، به ۴ گزینه برای این سمت رسیده که از میان آنها یک نفر به عنوان جانشین غلامرضا محمدی کار خود را آغاز خواهد کرد. پژمان درستکار، علیرضا رضایی، مجید ترکان و محسن کاوه، گزینه‌های فدراسیون کشتی برای سمت سرمربیگری تیم ‌ملی کشتی آزاد هستند که در نهایت طی روزهای آتی، یک نفر از این جمع هدایت تیم ‌ملی را بر عهده خواهد گرفت. رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۱ نروژ ۷ مهرماه به میزبانی اسلو آغاز می‌شود. 
***
آخرین وضعیت حضور استقلال در فصل نقل و انتقالات
مدیرعامل باشگاه استقلال آخرین وضعیت این باشگاه برای حضور در فصل نقل و انتقالات فصل پیش روی فوتبال ایران را تشریح کرد. احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، درباره جلسه دیروز هیات‌مدیره آبی‌های پایتخت گفت: جلسه هیات‌مدیره پیرامون لیست تمدیدی‌ها و بازیکنان مدنظر آقای مجیدی بود که در این جلسه بنده به اقدامات و روند نقل و انتقالات باشگاه استقلال توسط کمیته نقل و انتقالات باشگاه اشاره و توضیحات مبسوطی ارائه کردم. وی تصریح کرد: با تعدادی از بازیکنان تیم که در فهرست تمدیدی‌ها هستند مذاکره کرده‌ایم و همچنین با بازیکنان ورودی هم رایزنی‌ها و مذاکرات در حال انجام است که به محض نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد. وی افزود: سیاست ما در فصل نقل و انتقالات، فعالیت قدرتمند و ساختن یک تیم قوی به دور از هیاهو و جنجال رسانه‌ای است و برای رسیدن به این هدف هم اقدامات خوبی انجام داده‌ایم و هواداران مطمئن باشند بعد از تعطیلات، به شکل قدرتمند تمرینات‌مان را برای بازی با الهلال و رقابت‌های فصل آتی آغاز خواهیم کرد. مدیرعامل استقلال در پایان افزود: من از هواداران عزیز می‌خواهم از توجه به حواشی و لیست‌های متعددی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، خودداری کنند و مطمئن باشند بنده و هیات‌مدیره محترم در باشگاه استقلال همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بر اساس لیست ارائه شده از سوی سرمربی محترم بتوانیم تیم خوبی را آماده و مهیا کنیم.
***
یحیی دنبال جانشین مغانلو در خط حمله پرسپولیس
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با قطعی شدن خروج شهریار مغانلو از جمع مهاجمان این تیم دنبال جانشینی برای او است. یحیی گل‌محمدی با اطمینان از خروج شهریار مغانلو از لیست بازیکنان فصل آینده این تیم، تصمیم به جذب یک مهاجم گرفته است. مهاجم قرضی پرسپولیس با نظر باشگاه سانتاکلارای پرتغال در آستانه پیوستن به سپاهان اصفهان قرار گرفته تا دیگر جایی در جمع سرخپوشان پایتخت نداشته باشد. از این رو گل‌محمدی اسم ۲ مهاجم را در اختیار جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه قرار داده تا یکی از آنها جانشین مغانلو شوند. باشگاه پرسپولیس که ابتدای هفته جاری تصمیم به ارائه پیشنهاد به سجاد شهباززاده از سپاهان اصفهان گرفت، فعلا با مخالفت آقای گل فصل گذشته لیگ برتر روبه‌رو شده است. با این حال پرسپولیس همچنان اصرار به جذب شهباززاده دارد تا بتواند اینگونه از سپاهان اصفهان بازیکن بگیرد. در صورتی که پرسپولیس تا پایان هفته آینده نتواند شهباززاده را به خدمت بگیرد، سراغ گزینه دوم یحیی برای خط حمله می‌رود. 

Page Generated in 0/0071 sec