printlogo


کد خبر: 236877تاریخ: 1400/5/23 00:00
اخبار

توافق ابتدایی آقای گل لیگ با پرسپولیس
آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر تصمیم به ادامه فوتبال خود در تهران دارد و به پیشنهاد اولیه باشگاه پرسپولیس پاسخ مثبت داده است. 
یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از اطلاع از پیشنهاد جدی باشگاه سپاهان به سانتا‌کلارای پرتغال مبنی بر انتقال قطعی شهریار مغانلو، تصمیم به انتخاب جانشین برای مهاجم تیم خود گرفت. 
از این رو سجاد شهباززاده را نخستین گزینه خود برای حضور در بین مهاجمان فصل آینده پرسپولیس به باشگاه معرفی کرد. جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز مذاکره با او را آغاز کرد تا آقای گل لیگ برتر بیستم را جذب کند. 
شهباززاده که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه دارد، ابتدا نسبت به خواسته پرسپولیس واکنش منفی نشان داد اما پس از گذشت چند روز با شروط باشگاه پرسپولیس موافقت کرد. 
شهباززاده در حالی تصمیم به جدایی از سپاهان گرفته است که محرم نویدکیا با وجود جذب شهریار مغانلو همچنان روی ماندن این بازیکن اصرار دارد اما مهاجم گلزن زردپوشان فعلا به تمدید با این تیم پاسخ منفی داده است. 
شهباززاده تا دوشنبه قرار است تصمیم قطعی خود را برای عقد قرارداد یک‌ساله با پرسپولیس بگیرد. او که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد، در صورت پیوستن به پرسپولیس می‌تواند بمب بزرگی در بازار
نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران شود. 
باید دید مهاجم سپاهان اصفهان سر تصمیم خود مبنی بر این جابه‌جایی خواهد ماند یا اینکه بار دیگر مقصد خود را تغییر داده و مسیر متفاوتی را طی می‌کند. 
***
کرونا جان قهرمان پرورش‌اندام آسیا و جهان را گرفت
حسین شیبانی، قهرمان پرورش‌‌اندام آسیا و جهان دار فانی را وداع گفت. 
به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حسین شیبانی، قهرمان سابق پرورش اندام که عناوین متعددی در آسیا و جهان در کارنامه خود داشت، صبح دیروز بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. 
فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام این اتفاق تلخ و ناگوار را به خانواده شیبانی، جامعه پرورش‌اندام و جامعه ورزش کشور تسلیت گفت و برای ایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستار شد. 
***
پاراالمپیک توکیو هم بدون تماشاگر شد
مسابقات پاراالمپیک توکیو هم بدون تماشاگر برگزار می‌شود. 
به گزارش فارس، سایت یومیوری ژاپن خبر داد بازی‌های پاراالمپیک توکیو هم مثل مسابقات المپیک به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. 
طبق گزارش‌های رسیده، کمیته برگزارکننده مسابقات پاراالمپیک روز گذشته در جلسه‌ای اضطراری، برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران از 24 آگوست را تصویب کرد. 
مسابقات المپیک توکیو که هفته گذشته به پایان رسید، به دلیل شرایط کرونایی در کشور ژاپن بدون حضور تماشاگران برگزار شد. 
***
جهانبخش برای فاینورد دبل کرد و مصدوم شد
تیم فوتبال فاینورد با درخشش هافبک ایرانی‌اش در دیدار برگشت مرحله سوم مسابقات لیگ کنفرانس فوتبال اروپا مقابل تیم لورتزرن سوییس به پیروزی رسید. 
 تیم فوتبال فاینورد پنجشنبه شب در دیدار برگشت مرحله سوم مسابقات لیگ کنفرانس فوتبال اروپا به مصاف تیم لورتزرن سوییس رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی جدید فاینورد موفق شد گل‌های اول و دوم تیمش را به ترتیب در دقایق 9 و 34 به ثمر برساند و ستاره تیم هلندی شد. اما درخشش ستاره ایرانی در این بازی تکمیل نشد و در دقیقه 43 بازی مصدوم شد و مجبور به ترک زمین شد.

Page Generated in 0/0156 sec