printlogo


کد خبر: 237130تاریخ: 1400/6/4 00:00
تلویزیون

پخش «در کنار پروانه‌ها» از هفته آینده آغاز می‌شود
تهیه‌کننده سریال «در کنار پروانه‌ها» گفت: تمام تلاش‌مان را به کار بسته‌ایم تا با سرعت بالای تولید و رعایت کیفیت، این سریال هفته آینده به پخش شبکه ۲ برسد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، بهروز مفید، تهیه‌کننده سریال «در کنار پروانه‌ها» گفت: این روزها با اینکه ۲ بازیگر نقش اصلی‌مان به کرونا مبتلا شده‌اند، گروه بدون حضور این ۲ بازیگر سرعت تولید را بالا برده و مشغول تصویربرداری هستند تا هر چه سریع‌تر سریال به پخش برسد. وی ادامه داد: تمام تلاش‌مان را به کار بستیم تا این سریال هفته آینده به پخش برسد و تاریخ دقیق و مشخصی ندارد. در خلاصه داستان این سریال آمده است: مشکلات پی‌در‌پی در زندگی از «رهی» که از بیماری حاد قلبی در رنج است، جوانی ناامید ساخته است. او برای نجات تنها دلخوشی‌ زندگی که خواهرش است طعمه نقشه‌ای می‌شود. پروانه معصومی، برزو ارجمند، سامرند معروفی، محمود جعفری، خسرو شهراز، مهران رجبی، شهین تسلیمی، کاوه سماک‌باشی، مجید پتکی، الناز اسماعیلی، فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و وحید رحیمیان از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. 
***
«رعدوبرق» شاید مهرماه به آنتن برسد
تهیه‌کننده سریال «رعدوبرق» با بیان اینکه هنوز قسمت‌هایی از تصویربرداری و مراحل پس از تولید این مجموعه باقی مانده است، زمان آماده‌سازی و پخش آن را مهرماه پیش‌بینی کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، «رعدوبرق» عنوان سریال آخر بهروز افخمی است که رمضان امسال پس از پخش یک قسمت، در نهایت به دلیل نرسیدن به پخش با تصمیم مدیران تلویزیون از آنتن کنار گذاشته شد. داوود هاشمی، تهیه‌کننده «رعد‌و‌برق» درباره روند آماده‌سازی این سریال توضیح داد: ما هنوز در مرحله پس‌تولید هستیم و پلان‌های باقیمانده را تصویربرداری می‌کنیم. بچه‌های جلوه‌های ویژه، تدوین و صداگذاری همچنان مشغول کار هستند. خودمان هم فکر نمی‌کردیم حجم جلوه‌های ویژه‌مان آنقدر زیاد باشد. او درباره زمان پخش سریال «رعدوبرق» عنوان کرد: وقتی از کنداکتور رمضان کنار رفتیم و به ایام محرم نزدیک شدیم، دیگر موضوعیتی نداشت که این سریال پخش شود. بعد از محرم باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. ما تلاش خود را می‌کنیم اما زمان پخش را باید خود مجموعه صداوسیما مشخص کند. اکنون که وقت داریم تلاش می‌کنیم کار را با کیفیت کامل کنیم؛ روی افکت و صداگذاری با حساسیت کار می‌کنیم تا ان‌شاءالله سریال باکیفیتی پخش کنیم. هاشمی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان شهریور قسمت‌های باقیمانده سریال «رعدوبرق» را تحویل دهیم و کار را آماده کنیم. اگر تلویزیون زمان پخش را مهرماه در نظر بگیرد، کار می‌تواند تا آن موقع آماده شود. «رعدوبرق» پنجمین سریال تلویزیونی است که بهروز افخمی آن را کارگردانی می‌کند و روایتی از مناطقی است که نوروز ۹۸ درگیر سیل شدند. شهرام قائدی، محمد فیلی، مهران رجبی، مختار سائقی و شهین تسلیمی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می‌کنند. 

Page Generated in 0/0064 sec