printlogo


کد خبر: 237143تاریخ: 1400/6/4 00:00
اخبار

رونمایی از تیم «محمد بنا» برای حضور در مسابقات جهانی
با توجه به تصمیم کادر فنی و نحوه گزینش فرنگی‌کاران اعزامی به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ، ترکیب تیم مورد نظر محمد بنا برای حضور در این مسابقات جز یک وزن مشخص شد. کادر فنی تیم‌ ملی کشتی فرنگی روز سه‌شنبه نحوه گزینش کشتی‌گیران و اجرای چرخه انتخابی برای حضور در مسابقات جهانی نروژ را اعلام کرد که طی آن باز هم شاهد سنگینی سایه انتصاب بر برگزاری رقابت‌های انتخابی بودیم. گویا ملاک این چرخه حضور تمام مدعیان در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی (تهران)، مدال‌آوران رقابت‌های قهرمانی آسیا (قزاقستان) و حضور منتخبان جام تختی و مسابقات آسیایی در رقابت‌های جام وهبی امره (ترکیه) و کشتی‌گیران شرکت‌کننده در المپیک توکیو است. البته بعد از اعلام نحوه گزینش فرنگی‌کاران از سوی کادر فنی تیم‌ ملی یک دیدار انتخابی درون اردویی بین مدعیان وزن ۶۰ کیلوگرم هم در خانه کشتی برگزار شد که در نهایت مهرداد مردانی توانست با کسب پیروزی، ملی‌پوش این وزن در رقابت‌های جهانی شود. به هر حال با توجه به نحوه گزینش فرنگی‌کاران اعزامی به رقابت‌های جهانی از سوی محمد بنا و همکارانش در کادر فنی، ترکیب مسافران نروژ جز یک وزن به شرح زیر مشخص شد:
۵۵ کیلوگرم: امیررضا ده‌بزرگی یا سجاد عباس‌پور
۶۰ کیلوگرم: مهرداد مردانی
۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی
۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی
۷۷ کیلوگرم: محمدعلی گرایی
۸۲ کیلوگرم: پژمان پشتام
۸۷ کیلوگرم: رامین طاهری
۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی
۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده
رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان طی روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهر به میزبانی اسلو، پایتخت نروژ برگزار می‌شود. 
***
زمان شروع لیگ برتر فوتبال مشخص شد
مسابقات لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از تاریخ ۲۷ مهر آغاز می‌شود. سازمان لیگ همچنین اعلام کرد با توجه به اینکه تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر همزمان با مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست، در صورت صعود هر یک از ۳ نماینده فوتبال کشورمان به این مرحله، تعامل لازم در برنامه مسابقات پیش‌بینی شده و لحاظ خواهد شد. 
***
پرسپولیس خواستار اقاله قرارداد با کارگزار شد
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به کارگزار خود، خواستار اقاله قرارداد همکاری شد. باشگاه پرسپولیس که فصل گذشته مشکلات مالی عجیبی را پشت سر گذاشت، حالا قرار است با برگزاری یک مزایده، کارگزار جدیدی را استخدام کند تا با در اختیار قرار دادن فضاهای تبلیغاتی باشگاه، منابع مالی خوبی برای خود فراهم کند. در همین باره علی عطایی، معاون مالی و اداری باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اعلام کرد مقدمات انجام مزایده و آماده‌سازی اسناد آن در حال انجام است و بزودی منتشر خواهد شد. پرسپولیسی‌ها در حالی قصد انتخاب یک کارگزار جدید را دارند که در حال حاضر عملا تحت قرارداد کارگزار قبلی خود هستند و هنوز پایان همکاری رسما اعلام نشده است. در همین باره یک منبع مطلع در باشگاه پرسپولیس به ایسنا اعلام کرد مدیران این باشگاه هفته گذشته نامه درخواست اقاله قرارداد همکاری با کارگزار فصل قبل را به آن شرکت ارسال کرده‌اند اما شرکت مذکور هنوز پاسخ رسمی نداده است و اگر همین وضع ادامه داشته باشد، پرسپولیس یک‌طرفه قرارداد را فسخ می‌کند. قرارداد همکاری کارگزار فعلی باشگاه پرسپولیس در دوره مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد به امضا رسید. 
***
PSG پیشنهاد نخست رئال را رد کرد
پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد نخست رئال‌مادرید برای جذب امباپه را رد کرد. 
به گزارش اکیپ، کیلیان امباپه با وجود پیوستن مسی به پاری‌سن‌ژرمن حاضر نیست قرارداد خود را با این تیم پاریسی تمدید کند. فوق‌ستاره فرانسوی دوست دارد راهی رئال‌مادرید شود. رئال برای جذب امباپه پیشنهاد ۱۶۰ میلیون یورویی ارائه داد. 
روزنامه اکیپ اعلام کرد سران پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد رئال را رد کرده‌اند. این روزنامه فرانسوی در ادامه نوشت چنانچه رئال این پیشنهاد را به ۲۰۰ میلیون یورو افزایش دهد، باعث تجدیدنظر سران پاری‌سن‌ژرمن می‌شود و در این صورت ممکن است امباپه راهی رئال شود. 
این بازیکن جوان تا سال ۲۰۲۲ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و باشگاه پاریسی اگر می‌خواهد او را مجانی از دست ندهد باید تا نیم‌فصل او را بفروشد. 

Page Generated in 0/0083 sec