printlogo


کد خبر: 237279تاریخ: 1400/6/8 00:00
سینما

پیش‌تولید «برداشت آخر» آغاز شد
فیلم بلند داستانی «برداشت آخر» به کارگردانی «یاسر نظری» وارد مرحله پیش‌تولید شد. به گزارش «وطن‌امروز» به نقل از روابط‌ عمومی این پروژه، فیلم بلند داستانی «برداشت آخر» به نویسندگی و کارگردانی یاسر نظری که پیش‌تولید آن به دلیل وقوع موج پنجم کرونا و احترام به کادر درمان، یک بار به تعویق افتاده بود، دوباره وارد مرحله پیش‌تولید شد. این فیلم مهرماه سال جاری کلید می‌خورد. تهیه‌کنندگی این اثر را نیز یاسر نظری بر عهده دارد. به گفته نظری، این فیلم با ساختاری متفاوت به صورت سکانس پلان فیلمبرداری می‌شود. در خلاصه‌ داستان این فیلم آمده است: «بیش از این نمی‌تونیم ضبط کنیم؛ این برداشت، برداشت آخر بود». «برداشت آخر» برای اکران در سینمای «هنر و تجربه» آماده و پس از آن در پلتفرم‌های آنلاین نمایش داده خواهد شد. یاسر نظری قرار است در «برداشت آخر» از بازیگران باتجربه تئاتر استفاده کند. تاکنون حضور بازیگرانی همچون فرزاد صمدی و روژین احمدی از چهره‌های جوان بازیگری، در این پروژه قطعی شده است. 
***
پایان صداگذاری فیلم سینمایی «برف آخر»
فیلم سینمایی «برف آخر» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی مراحل پایانی فنی خود را سپری می‌کند. به گزارش «وطن‌امروز»، همزمان با پایان صداگذاری فیلم سینمایی «برف آخر» توسط علیرضا علویان، مراحل نهایی جلوه‌های ویژه فیلم توسط کامیار شفیعی‌پور سپری می‌شود. «برف آخر» در شرایط سخت و سرد شمال کشور ساخته شده و نگاهی متفاوت به روزمرگی‌های یک دامپزشک دارد. امین حیایی، لادن مستوفی، مجید صالحی، نوشین مسعودیان، صادق ملک، امیر مشهدی‌عباس، امیرعباس رودگر‌صفاری و مهدی مهربان در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند. احسان علیخانی، حمیدرضا علی‌‌نژاد، امیرحسین عسگری و حسن مصطفوی سرمایه‌گذاران این فیلم سینمایی هستند. 
***
ثریا قاسمی به «پریسان» پیوست
۳ بازیگر جدید به پروژه «پریسان» به کارگردانی کامبیز بابایی پیوستند. به گزارش «وطن‌امروز»، گروه تولید فیلم «پریسان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کامبیز بابایی طی چند روز گذشته با ثریا قاسمی، صحرا اسداللهی و بازیگر نوجوان شارمین علی‌محمدی برای حضور در این پروژه به توافق رسید. طی روزهای آتی چند بازیگر دیگر نیز به این فیلم اضافه می‌شوند تا با تکمیل گروه بازیگران و انجام تست گریم، تصویربرداری بزودی در تهران آغاز شود. پیش از این حضور بازیگرانی چون فرهاد قائمیان، شقایق فراهانی، مهدی کوشکی، لیندا کیانی، نادیا شادمان و سیاوش طهمورث در این فیلم قطعی شده بود. «پریسان» به نویسندگی علی مقدم و کامبیز بابایی به تلاش و فداکاری‌های کادر درمان و موضوع قاچاق دارو توسط مافیای این صنعت که در روزهای شیوع ویروس کرونا به یکی از معضلات روز جامعه تبدیل شده، می‌پردازد. 

Page Generated in 0/0122 sec