printlogo


کد خبر: 237327تاریخ: 1400/6/9 00:00
تلویزیون

تدوین سریال «روزگار جوانی» به نیمه رسید
با پایان تصویربرداری سریال «روزگار جوانی» به کارگردانی اصغر توسلی، مراحل فنی در حال انجام است تا سریال برای پخش آماده شود. 
به گزارش «وطن‌‌امروز»، سپهر محمدی، تهیه‌کننده این سریال ضمن اعلام خبر فوق افزود: تصویربرداری ابن مجموعه در تهران و شمال کشور به پایان رسید و تدوین سریال توسط محسن توکلی به نیمه رسیده است و جمشید هاشمیان صداگذاری «روزگار جوانی» را عهده‌دار است. وی ادامه داد: موسیقی توسط آرش بادپا، سازنده موسیقی سریال «زیرخاکی» ساخته می‌شود. در مجموعه «روزگار جوانی» برای حفظ قرابت با فصل اول سریال برخی ارجاعات از جمله فولکس واگن و شخصیت عباس آقا (بیوک میرزایی) در نظر گرفته شده است. آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، عیسی حسینی، امیرمسعود واعظ‌تهرانی، بیوک میرزایی، زهرا داودنژاد، رسول نجفیان، سیاوش چراغی‌پور، لاله صبوری، سولماز حصاری و خسرو احمدی از بازیگران این سریال هستند. تولید «روزگار جوانی» در گروه فیلم و سریال شبکه ۵ سیما به تهیه‌کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی از بهمن‌ ۹۹ شروع شده و قرار است در ۳۰ قسمت روی آنتن برود. 
***
سریال «اپیدمی» با بازی فخیم‌زاده کلید خورد
سریال تلویزیونی «اپیدمی» با موضوع فداکاری‌های مدافعان سلامت و کادر درمان در ایام کرونا کلید خورد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، سریال تلویزیونی «اپیدمی» محصول جدید خانه تولیدات جوان صدا‌و‌سیما، چند روزی است که فیلمبرداری خود را در بیمارستان صحرایی واقع در بوستان ولایت تهران آغاز کرده است. این مجموعه که قرار است از شبکه ۳ سیما پخش شود به تهیه‌کنندگی سعید کمانی، دلاوری‌ها و فداکاری‌های مدافعان سلامت و کادر درمان را در ایام کرونا روایت می‌کند. مهدی فخیم‌زاده در نقش «احمد جهان» به عنوان بازیگر اصلی ایفای نقش می‌کند. همچنین فریبا متخصص، محسن قصابیان، سیامک اطلسی و اصغر نقی‌زاده از دیگر هنرمندان این مجموعه تلویزیونی هستند. کارگردانی فصل اول این مجموعه ۳ فصلی را سیدامیرسجاد حسینی برعهده دارد. 

Page Generated in 0/0054 sec