printlogo


کد خبر: 237330تاریخ: 1400/6/9 00:00
ادامه تصویربرداری «راز ناتمام» با محوریت شهید باهنر

امین امانی، کارگردان سریال «راز ناتمام» در رابطه با تولید این سریال توضیح داد: این سریال یک اتفاق ویژه برای من است هر چند بودجه‌ای که برای آن اختصاص یافته، بودجه سریال‌های الف نیست اما من تلاش کردم سریال از سطح کیفی مطلوبی برخوردار باشد. به گزارش «وطن‌امروز»، امانی درباره سختی‌های کار تولید این سریال هم عنوان داشت: داستان سریال «راز ناتمام» کاملا واقعی و تاریخی است و همین هم کار را برای ما دشوار می‌کرد، بویژه در انتخاب بازیگر که هم باید شبیه به افراد حقیقی می‌بودند و هم اینکه وقتی در کنار هم قرار می‌گرفتند، نسبت اندامی آنها مانند قد رعایت شده باشد. همین هم باعث شد تا در بخش انتخاب بازیگر و گریم‌ها زمان زیادی صرف کنیم. 
وی درباره اینکه کدام بخش از واقعه 8 شهریور بیشتر مدنظرش بوده توضیح داد: در حقیقت محوریت سریال شهید باهنر و زندگی ایشان است. ما در سریال به روابط خانوادگی او پرداخته‌ایم و در کنار آن شخصیت‌های دیگری نیز تصویر شده‌اند. 
فیلمنامه این سریال را جلال‌الدین دری نوشته و فرهاد جم در نقش شهید باهنر، رامین راستاد در نقش آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، مسعود رحیم‌پور در نقش شهید بهشتی، سیدجواد هاشمی در نقش شهید رجایی، بهرام ابراهیمی در نقش مهندس مهدی بازرگان، علیرضا مهران در نقش آیت‌الله خامنه‌ای و شهرام عبدلی در نقش مسعود کشمیری در این سریال ایفای نقش کرده‌اند. 
سریال «راز ناتمام» در صدا و سیمای مرکز کرمان تولید می‌شود و روزهای پایانی تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد و بزودی آماده پخش خواهد شد. 

Page Generated in 0/0053 sec