printlogo


کد خبر: 237337تاریخ: 1400/6/9 00:00
اخبار

اسامی بازیکنان تیم‌ ملی فوتبال اعلام شد
با تصمیم کادر فنی تیم ‌ملی فوتبال بزرگسالان اسامی بازیکنان این تیم برای دیدار با سوریه اعلام شد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ‌ملی ایران از سوی کادر فنی به شرح زیر اعلام شد: علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، پیام نیازمند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، امید نورافکن، صادق محرمی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، زبیر نیک‌نفس، علیرضا جهانبخش، سعید عزت‌اللهی، وحید امیری، سامان قدوس، مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، کریم انصاری‌فرد، مهدی قایدی، سردار آزمون و مهدی طارمی. 
***
خداحافظی تقریبی رئال با کیلیان امباپه
مارکا خبر داد پی‌اس‌جی دومین پیشنهاد رئال برای کیلیان امباپه را هم رد کرده است. کیلیان امباپه این روزها سوژه شماره یک نقل و انتقالات است و به فاصله کمتر از یک روز تا پایان نقل و انتقالات، مشخص نیست سرانجام از پی‌اس‌جی به رئال خواهد رفت یا خیر. باشگاه مادریدی سه‌شنبه گذشته پیشنهاد رسمی 160 میلیون یورویی به پی‌اس‌جی ارائه داد و یک روز بعد نیز پیشنهادش را به 10 + 170 میلیون یورو افزایش داد اما طبق ادعای مارکا این پیشنهاد هم رد شده است. پیش‌تر نیز گفته می‌شد پی‌اس‌جی حاضر نیست امباپه را با 180 میلیون یورو واگذار کند و رقمی بالاتر از 200 میلیون یورو یا 180 به علاوه یک بازیکن از رئال را درخواست خواهد کرد. مارکا نوشته است با رد پیشنهاد دوم رئال و با توجه به اینکه سران باشگاه مادریدی حاضر نیستند مبلغی بالاتر را پیشنهاد بدهند، باید انتقال امباپه را منتفی دانست، مگر اینکه معجزه‌ای رخ دهد و ناصر الخلیفی، مدیر پی‌اس‌جی از موضع خود کوتاه بیاید. امباپه که چندین پیشنهاد تمدید پی‌اس‌جی را رد کرده، یکشنبه‌شب در ترکیب ثابت تیمش برابر رنس حضور داشت و دبل کرد. او پس از زدن هر دو گل بسیار خوشحال بود و در پایان مسابقه نیز پیامی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت «‌یک شب کامل؛ ۲ گل و ۳ امتیاز»؛ پیامی که رئالی‌ها را بیش از پیش ناامید کرد. گویا امباپه از یکی، دو روز پیش به این اطمینان رسیده است که سران پی‌اس‌جی به وی مجوز جدایی نخواهند داد و کاملا روی موفقیت تیمش تمرکز کرده است. او از ژانویه می‌تواند با رئال قرارداد ببندد ولی این تابستان همه چیز به پی‌اس‌جی ارتباط داشت. برخی معتقدند امباپه تا ژانویه بالاخره تسلیم شده و قراردادش با پی‌اس‌جی را تمدید خواهد کرد؛ مساله‌ای که سران رئال از آن بیم دارند و به همین دلیل قصد داشتند تابستان هر طور شده او را به خدمت بگیرند. اکنون وضعیت انتقال امباپه به رئال از خوشبینی به یک بدبینی مفرط رسیده و در حالی که پنجشنبه‌شب به نظر چراغ سبز پی‌اس‌جی برای مذاکره دریافت شده بود، همه چیز پیچیده شد. هواداران رئال روز جمعه تصور می‌کردند انتقال امباپه قریب‌الوقوع است و حتی رسانه‌ها خبر از زمان معارفه ستاره فرانسوی می‌دادند اما حالا بسیار ناامید شده‌اند. صحبت از مداخله کیا جورابچیان، ایجنت ایرانی هم در میان بود ولی گویا وساطت او هم نتیجه نداده است. 
***
ملکیان: با یک مهاجم خارجی فوق‌حرفه‌ای مذاکره می‌کنیم
رئیس هیات‌مدیره استقلال می‌گوید این باشگاه با یک مهاجم خارجی فوق حرفه‌ای برای پیوستن به این تیم مذاکره می‌کند. اصغر ملکیان درباره زمان نهایی شدن قرارداد شیمبا، مهاجم برزیلی فولاد با این تیم گفت: ان‌شاء‌الله در یکی، دو روز آینده به ایران می‌آید. کارها انجام شده و قرارداد هم برای او ارسال شده است. وی درباره جدایی فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان هم گفت: قرارداد با فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان منتفی است و این ۲ بازیکن از استقلال جدا شده‌اند. رئیس هیات‌مدیره استقلال با اشاره به نهایی شدن قرارداد سید‌ابوالفضل جلالی گفت: با بسته شدن قرارداد سلمانی، شیمبا و حردانی، فقط یک بازیکن خارجی خوب در پست مهاجم مدنظر ما است. این مهاجم یک بازیکن فوق‌حرفه‌ای است که ان‌شاء‌الله به ایران می‌آید. ملکیان درباره زمان امضای قرارداد گابریل پین و ملحق شدن او به کادر فنی استقلال اظهار کرد: قرارداد آقای پین هم ارسال شد و ان‌شاء‌الله بزودی به ما ملحق می‌شود. وی در واکنش به شایعات درباره نام این مهاجم خارجی گفت: هنوز قرارداد این مهاجم نهایی نشده است اما بعد از دیدار با الهلال عربستان حتما رسانه‌ای می‌شود. 

Page Generated in 0/0056 sec