printlogo


کد خبر: 237356تاریخ: 1400/6/9 00:00
اسیدپاشی به پلیس !

یک بار دیگر درگیری‌های خیابانی خبرساز شد. این بار منازعه در بازار تهران با سلاح سرد پای پلیس را به صحنه حادثه کشاند. در این زدوخورد که یکی از طرفین دعوا با اسیدپاشی قصد فرار از دست قانون را داشت، در نهایت با شلیک پلیس زمینگیر و دستگیر شد. 
در تشریح این حادثه سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمی که در تعقیب و گریز اقدام به اسیدپاشی به سمت ماموران پلیس کرده بود خبر داد. 
سرهنگ امیرهوشنگ امیری، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر درگیری مسلحانه در خیابان شهید مصطفی خمینی، ماموران واحد گشت کلانتری ۱۱۳ بازار به محل مورد نظر اعزام شدند. 
وی ادامه داد: ماموران کلانتری بازار با حضور در صحنه حادثه ۲ نفر را حین درگیری با سلاح سرد مشاهده کردند که یکی از طرفین درگیری از ناحیه انگشت دست چپ مصدوم شده و ضارب نیز به محض مشاهده واحد گشت متواری شد و تعقیب و گریز وی توسط ماموران آغاز شد. 
سرهنگ امیری در ادامه گفت: پس از تعقیب و گریز متهم، وی که راه فراری نداشت اقدام به اسیدپاشی به سمت ماموران کرد و افسر تیم عملیات با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، از اسلحه خود استفاده و اقدام به تیراندازی کرد و در نهایت متهم از ناحیه پای چپ مصدوم و زمینگیر شد. 
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح کمری زیگزائور به همراه ۱۳ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد و متهم به همراه فرد مضروب و ماموران حادثه‌‌دیده گشت عملیات کلانتری بازار به دلیل اسیدپاشی متهم به مرکز درمانی منتقل و تحت مداوای پزشکان قرار گرفتند که پرونده پس از تکمیل بررسی‌های انتظامی جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارجاع خواهد شد. 

Page Generated in 0/0062 sec