printlogo


کد خبر: 237397تاریخ: 1400/6/10 00:00
اخبار

حضور تماشاگر در دیدار پرسپولیس - استقلال در تاجیکستان
کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد و تقاضای فدراسیون تاجیکستان درباره حضور تماشاگران در دیدار مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد و تقاضای فدراسیون تاجیکستان درباره حضور تماشاگران در دیدار مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا بین ۲ تیم پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان موافقت کرد. طی نامه ارسالی «شاهزاد» مدیر تیم استقلال تاجیکستان به باشگاه پرسپولیس اعلام شد کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور تماشاگران در ورزشگاه برای دیدار پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان موافقت کرده و اعلام داشته است با توجه به حساسیت موضوع حضور تماشاگران در ورزشگاه، تایید می‌کنیم این بازی که از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا برگزار خواهد شد با حضور تماشاگر و به صورت یک بازی نرمال و عادی انجام و طی آن، همه اقدامات و آماده‌سازی‌های لازم بهداشتی با تبعیت کامل از پروتکل‌های بهداشتی AFC و مراجع ذی‌صلاح در کشور تاجیکستان نیز انجام شود. در پایان، «شین منگیل» معاون دبیرکل مسابقات فوتبال در کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز عنوان کرده است بلیت این دیدار برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال و این مسابقه با آماده‌سازی کامل و به بهترین شکل برگزار شود. 
 
برنامه ایرانی‌ها در روز هشتم پاراالمپیک ۲۰۲۰
نمایندگان ورزش ایران در هشتمین روز پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در ۲ رشته رقابت می‌کنند. بازی‌های پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به هشتمین روز خود رسیده و نمایندگان ورزش ایران امروز در رشته‌های تیراندازی و دوومیدانی مقابل رقبای خود قرار می‌گیرند. ایران با ۷ مدال طلا، ۶ نقره و یک برنز در رده دوازدهم جدول مدالی بازی‌های پاراالمپیک توکیو قرار دارد. 
تیراندازی
رقیه شجاعی در تفنگ بادی ۱۰ متر میکس از ساعت ۵ صبح در خط آتش قرار می‌گیرد و با ۴۶ تیرانداز زن و مرد دیگر رقابت می‌کند. 
دوومیدانی
سعید افروز در ماده پرتاب نیزه مردان کلاس F34 از ساعت ۵ صبح کار خود را آغاز می‌کند. در این ماده ۱۰ ورزشکار حضور دارند. 
وحید علی‌نجیمی هم در گروه اول مرحله مقدماتی دوی ۴۰۰ متر کلاس T13 رقابت می‌کند. در این مسابقه که از ساعت ۱۵ و ۴۹ دقیقه آغاز می‌شود ۳ نفر اول هر گروه و ۲ نفر از بهترین چهارم‌ها راهی فینال می‌شوند. 
 
یوونتوس جانشین رونالدو را خرید
«مویس کین» با قراردادی قرضی برای ۲ سال به یوونتوس ایتالیا بازگشت. به گزارش اسکای ایتالیا، باشگاه یوونتوس در راستای تقویت خود در فصل جدید پس از جدایی کریستیانو رونالدو توانست ستاره اسبق خود را به عنوان جایگزین این ستاره پرتغالی به تورین بازگرداند. بانوی پیر اعلام کرد با مویس کین، مهاجم اورتون به صورت قرضی برای مدت ۲ فصل قرارداد امضا کرد. یوونتوس برای خرید دائمی این بازیکن باید ۲۸ میلیون یورو به اورتون پرداخت کند. کین که سابقه حضور در تیم ملی ایتالیا را نیز در کارنامه دارد، جانشین کریستیانو رونالدو می‌شود که راهی منچستریونایتد شد. یوونتوس فصل جدید لیگ ایتالیا را ضعیف شروع کرده است و در ۲ دیدار تنها یک امتیاز به دست آورده است و این هفته هم به امپولی باخت. 
 
۳ ایرانی نامزد بهترین لژیونر هفته آسیا شدند
۳ بازیکن ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپایی در میان برترین لژیونرهای قاره کهن در هفته گذشته قرار گرفتند. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اسامی 10 بازیکن را برای عنوان بهترین لژیونر هفته اعلام کرد که سردار آزمون، مهدی طارمی و امیر عابدزاده در میان این بازیکنان حضور دارند. 
سردار آزمون: یک گل و 79 درصد دقت پاس (برتری یک بر صفر مقابل زسکا مسکو)
با یکی از ضربات تمام‌کننده کلاسیک خود، مهاجم تیم‌ ملی گلی دیرهنگام مقابل زسکا به ثمر رساند تا با ثبت صدمین گل خود در فوتبال روسیه، نشان دهد چرا یکی از بهترین مهاجمان آسیاست. 
مهدی طارمی: 90 دقیقه، یک گل و ۳ شوت در چارچوب (پیروزی 3 بر صفر مقابل آروکا)
ضربه تمام‌کننده زوج آزمون در مسابقات انتخابی جام جهانی، به غول‌های پرتغال برای پیروزی 3 بر صفر مقابل آروکا کمک کرد. 
امیر  عابدزاده: مهار توپ (پیروزی 2 بر یک مقابل خیرونا)
عابدزاده با مهار چندین توپ عالی در برتری دیرهنگام پونفرادینا، دومین نمایش قهرمانانه خود را ارائه کرد. 
 

Page Generated in 0/0070 sec