printlogo


کد خبر: 237429تاریخ: 1400/6/11 00:00
اخبار

عباس جدیدی: بیماری‌ام عوارض سال‌ها پر کردن چاله‌های تیم ‌ملی است
نایب قهرمان کشتی المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا می‌گوید حالش اصلا خوب نیست و چند روز است خواب به چشمش نیامده است. عباس جدیدی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بیماری‌اش گفت: ۲ هفته است فقط درد می‌کشم. با هزار بدبختی MRI دادم، ۳ تا از دیسک‌هایم بیرون زده و دکتر گفت باید جراحی کنم اما از درد هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم. 4 روز است چشمانم را نتوانسته‌ام روی هم بگذارم. درد امانم را بریده است. وی در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت کنونی‌اش ناشی از دوره قهرمانی است، خاطرنشان کرد: همه‌اش از اثرات کشتی است. کسی که 8 سال یک وزن بالاتر کشتی بگیرد، 8 سال جور این و آن را بکشد و برای پر کردن چاله‌های تیم ‌ملی وزنش را تغییر دهد، معلوم است این وضعیت عایدش می‌شود. مگر کسی غیر از عباس جدیدی این کار را می‌کرد؟ عوارض یک وزن بالاتر کشتی گرفتن‌ها حالا خودش را نشان می‌دهد. قهرمان سال 1998 جهان تاکید کرد: وقتی آدم 100 کیلویی را به 130 کیلو ببرند، از یک کشتی‌گیر 90 کیلویی در 100 کیلو استفاده کنند... چه بگویم. ۲ هفته است در خانه افتاده‌ام و کسی نیست حال مرا بپرسد. الان فقط می‌خواهم سلامتی‌ام را به دست آورم. 
***
عزیزی‌خادم:
در تلاشیم در بازی با کره از VAR به صورت دائم یا سیار استفاده کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در تلاشیم اگر پروژه VAR الزام شد، برای بازی با کره به صورت دائم یا حتی سیار از این سیستم استفاده کنیم. شهاب‌الدین عزیزی‌خادم درباره بحث VAR برای دیدارهای آتی تیم‌ ملی اظهار داشت: در تلاشیم در بازی با کره که بسیار مهم است، با مشارکت تیم همکار به هر شکل ممکن بحث VAR را آماده کنیم تا اگر الزام شد، این آمادگی را داشته باشیم پروژه VAR را به صورت دائم و در صورت لزوم به صورت سیار در اختیار داشته باشیم. وی درباره اینکه آیا امکان دارد تماشاگران در بازی با کره به استادیوم بیایند، عنوان کرد: فعلا به فکر کادر درمان هستیم ولی اگر تماشاگران 2 دوز واکسن را ‌زده باشند، تعدادی از آنها می‌توانند در بازی با کره‌جنوبی در ورزشگاه حضور پیدا کنند. 
***
استوری جنجالی ‌امباپه که پاک شد
پاری‌سن‌ژرمن عملا اجازه جدایی به کیلیان‌ امباپه نداد و این بر خلاف میل باطنی این بازیکن بود. رئال‌مادرید تا آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی برای جذب کیلیان ‌امباپه از پاری‌سن‌ژرمن تلاش کرد اما باشگاه فرانسوی تمام پیشنهاد‌ها را نادیده گرفت. ‌امباپه که در اردوی تیم ‌ملی فرانسه حضور دارد، پستی را در استوری خود منتشر کرد که در آن نوشته شده بود: «برادر! حرفه‌ای‌گری تو لایق احترام است. بزودی دوباره رویاهایت را از سر می‌گیری. زندگی فوق‌العاده است. تو بهترینی!» لحظاتی بعد، او این استوری را از صفحه رسمی خود پاک کرد. 
***
تلاش برای حضور «مهاجم فوق‌حرفه‌ای» پیش از دیدار با الهلال
علی‌اصغر ملکیان، رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال چند روز پیش اعلام کرد با یک مهاجم فوق‌حرفه‌ای در حال مذاکره هستند. مهاجم فوق‌حرفه‌ای که رئیس هیات‌مدیره استقلال از آن صحبت کرده، سباستین جووینکو، هافبک- مهاجم ایتالیایی فصل گذشته الهلال عربستان است. این بازیکن 34 ساله از الهلال کنار گذاشته شد و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. مدیران استقلال طبق قولی که به فرهاد مجیدی برای جانشینی مهدی قائدی داده بودند، مذاکراتی با جووینکو انجام داده‌اند اما مساله این است که قرارداد جووینکو با الهلال سنگین بود. از طرفی، سقف در نظر گرفته شده از سوی باشگاه 400 هزار دلار و نهایت کمی بالاتر از این مبلغ است. جووینکو که 23 بازی برای تیم‌ ملی ایتالیا انجام داده سابقه همکاری با گابریل پین، مربی ایتالیایی مدنظر استقلال در تیم ‌ملی ایتالیا را دارد و گفته می‌شود این مربی در حال رایزنی با جووینکو است تا در رابطه با مبلغ قرارداد با او صحبت کند. باید دید پین می‌تواند جووینکو را برای حضور در استقلال و بازی مقابل تیم سابقش راضی کند یا نه. دیدار استقلال - الهلال در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 22 شهریور در امارات برگزار می‌شود. 

Page Generated in 0/0065 sec