printlogo


کد خبر: 237440تاریخ: 1400/6/11 00:00
ساخت «سلمان فارسی» در جلفا ادامه دارد

رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی سیدداوود میرباقری که در جلفا در حال تصویربرداری است، بازدید کرد.  
به گزارش «وطن‌امروز»، عبدالعلی علی‌عسکری در بازدیدی که از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» انجام شد، گفت: مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» برای رسانه ملی از اهمیت زیادی برخوردار است و ما با تمام توان تلاش می‌کنیم تا گروه سازنده سریال بتواند طبق زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده کارش را به سرانجام برساند. 
رئیس رسانه ملی، داوود میرباقری را متفکر و اندیشمندی صاحب سبک خواند و گفت: داستان سلمان فارسی، داستان مهمی‌برای ماست و روایتگر حقیقت‌طلبی ایرانیان و داستان زیبای اسلام است. علی‌عسکری ابراز امیدواری کرد در زمان پخش سریال سلمان فارسی در ایران با دوبله و پخش همزمان در کشورهای مختلف و سینماهای داخل کشور، کاری استثنایی صورت بگیرد. حمید شاه‌آبادی، معاون سیما نیز مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی را اثری پیشرو در عرصه جهانی دانست و گفت این سریال می‌تواند روند سریال‌سازی را متحول کند و الگویی برای سایر تولیدات سیما باشد. 
داوود میرباقری، نویسنده و کارگردان سریال سلمان فارسی نیز با تشکر از حضور رئیس رسانه ملی و همراهان، از همت مسؤولان صداوسیما قدردانی کرد و گفت: کار تاکنون با استانداردهای خوبی ساخته شده و امیدواریم با همین کیفیت ادامه یابد. 
میرباقری گفت: ما با دانستن چالش‌ها و سختی‌های چنین کاری پا در مسیر ساخت سریال سلمان گذاشتیم و از پس مشکلات برآمده‌ایم. 
سریال سلمان فارسی به نویسندگی و کارگردانی سیدداوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری، سریال فاخر سازمان صداوسیماست که به سفارش سیمافیلم ساخته می‌شود. این سریال به زندگی سلمان فارسی، یار ایرانی پیامبر اعظم(ص) می‌پردازد و در ۳ فصل ایران ساسانی، بیزانس و حجاز صدر اسلام روایت می‌شود. فیلمبرداری این سریال از آذر سال ۱۳۹۸ در شهداد کرمان آغاز شد و کاروان سلمان فارسی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و عبور از جزیره قشم، شاهرود و شهرک سینمایی نور هم‌اکنون به جلفا رسیده است.

Page Generated in 0/0075 sec