printlogo


کد خبر: 237559تاریخ: 1400/6/14 00:00
اخبار

تشکر رهبر‌انقلاب از کاروان پاراالمپیک ایران
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی از کاروان پاراالمپیک ایران در رقابت‌های توکیو ۲۰۲۰ تشکر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:
بسمه تعالی
از کاروان سرافراز پاراالمپیک که بار دیگر با مدال‌آوری خود ملت ایران را خوشحال کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای/ ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
 
تست کرونای اسکوچیچ و هاشمیان منفی شد
تست کرونای سرمربی تیم ‌ملی و دستیار وی منفی شد و این 2 نفر امشب به اردوی تیم‌ملی در دوحه اضافه خواهند شد. به گزارش فارس، دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان دیدار تیم‌ ملی با سوریه را از هتل تماشا کرده و به دلیل مثبت شدن تست کرونا نتوانستند در نخستین دیدار مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2022 قطر هدایت تیم ‌ملی را بر عهده داشته باشند. بنابراین هر ۲ نفر در سفر ملی‌پوشان به دوحه حضور پیدا نکردند اما تست جدید کرونای سرمربی و مربی تیم‌ ملی منفی شد و این ۲ نفر از این پس مشکلی برای همراهی ملی‌پوشان ندارند. قرار است اسکوچیچ و هاشمیان عصر راهی دوحه شده و بزودی در هتل محل اقامت ملی‌پوشان مستقر شوند. دیدار تیم‌های ملی فوتبال کشورمان و عراق در دومین دیدار مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2022 قطر سه‌شنبه از ساعت 22:30 به وقت تهران در دوحه برگزار می‌شود.
 
رئال دست‌بردار امباپه نیست
باشگاه رئال مادرید از جذب ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن دست‌بردار نیست. نشریه «ABC» اسپانیا خبر داد باشگاه رئال مادرید از جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن دست‌بردار نیست. طبق اعلام این رسانه، باشگاه رئال مادرید برای جذب این بازیکن قراردادی 6 ساله  با دستمزد نجومی 40 میلیون یورویی تنظیم کرده است. گفته می‌شود فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال دستمزد سالانه 30 میلیون یورویی آماده کرده که با پاداش‌های درنظر گرفته شده برای این بازیکن و پدرش این مبلغ به 60 تا 80 میلیون یورو افزایش یافته است. پیش از این باشگاه پاری‌سن‌ژرمن 2 پیشنهاد نجومی 180 و 200 میلیون یورویی را نپذیرفت تا این ستاره در ترکیب تیم فرانسوی ماندگار شود.
 
هافبک الهلال رسماً بازی با استقلال را از دست داد
هافبک الهلال عربستان به خاطر آسیب‌دیدگی ۶ هفته نمی‌تواند به میدان برود و به این ترتیب بازی حساس برابر استقلال را از دست داد. به گزارش الریاضیه، عبدالله عطیف، هافبک الهلال در دیدار تیم‌ ملی فوتبال عربستان برابر ویتنام در ترکیب اصلی به میدان رفت اما این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. نتیجه آزمایش روی پای این بازیکن اعلام شد و رباط او سالم است اما برای بازگشت به میادین به ۴ تا ۶ هفته زمان نیاز دارد. به این ترتیب عطیف که از بازیکنان اصلی الهلال است دیدار حساس برابر استقلال در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.
 
فعالیت‌های باشگاه تراکتور تعلیق شد
هیأت فوتبال امور باشگاه را در دست گرفت
روابط عمومی باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات و حواشی اخیر اعلام کرد فعالیت‌های این باشگاه تعلیق شده است و هیات فوتبال، امور این باشگاه تبریزی را به عهده خواهد داشت. به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، روابط عمومی باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات و حواشی اخیر پیرامون باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:
باسمه تعالی
با عنایت به حواشی اخیر و تنش‌های پیش آمده پیرامون تیم فوتبال تراکتور و حضور مکرر حدود 150 نفر در روزهای اخیر در محل باشگاه که موجب برهم زدن آرامش تیم و تعطیلی تمرین امروز شد، به اطلاع می‌رساند، با توجه به خواسته افراد حاضر در این تجمع و در حضور عوامل هیات فوتبال استان، تصمیم هیات‌مدیره باشگاه بر آن شد که از این تاریخ تمام فعالیت‌های باشگاه به حالت تعلیق درآمده و امورات مربوط از امروز بر عهده هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی بوده و تیم تحویل آنها می‌شود. 
 تصمیم هیات‌مدیره باشگاه تراکتور به دنبال حواشی اخیر که در حساس‌ترین برهه تیم اتفاق افتاده، اتخاذ شده و از امروز مسؤولیت تیم بر عهده هیات فوتبال استان است و درباره بحث مالکیت باشگاه نیز هیات مدیره هلدینگ تصمیم‌گیری خواهد کرد». 
 

Page Generated in 0/0053 sec