printlogo


کد خبر: 237632تاریخ: 1400/6/16 00:00
اخبار

ملکیان:‌3 بازیکن استقلال پول را به منافع تیم ترجیح دادند
رئیس هیأت‌مدیره باشگاه استقلال گفت: برای بازیکنانی که راهی امارات نشدند، مادیات مهم‌تر از عشق و تعصبی بود که از آن صحبت می‌کردند. اعضای تیم فوتبال استقلال راهی امارات شدند و در این سفر بازیکنانی نظیر رشید مظاهری، حسین مرادمند و محمد دانشگر این تیم را همراهی نکردند. بعد از این اتفاقات حواشی بسیار زیادی ایجاد شد؛ بخشی از هواداران استقلال مدیریت را در این اتفاق مقصر دانستند اما بخش دیگری علیه این بازیکنان موضع‌گیری کردند. در همین ارتباط اصغر ملکیان، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه استقلال به فارس گفت: «به هر حال تیم اعزام شده و اگر این نفرات نرفتند، پول را به منافع تیمی ترجیح دادند. برای این آقایان مادیات مهم‌تر از عشق و تعصبی بود که از آن صحبت می‌کردند و با سفر نکردن به کشور امارات و عدم همراهی تیم این موضوع را نشان دادند».
ملکیان درباره اینکه کی قرار است مطالبات بازیکنان پرداخت شود، گفت: «مطالبات بازیکنان طی یکی، دو روز آینده پرداخت خواهد شد. هماهنگی‌ها انجام شده و با یکی، دو روز تأخیر نسبت به وعده‌ای که داده بودیم این اتفاق رخ خواهد داد اما از نظر ما بازیکنی که فکر و ذکرش مسائل مالی باشد، نمی‌تواند برای استقلال مفید واقع شود. اگر بخواهم درباره مشکلات صحبت کنم شاید بقیه بازیکنان هم همین شرایط را داشتند اما چطور آن 27 نفر دیگر با تیم اعزام شدند و فقط این ۳ نفر نرفتند». وی در پاسخ به این پرسش که آیا مددی در استقلال می‌ماند؟ نیز گفت: بله! او کارش را انجام می‌دهد و مشکلی هم ندارد. این صحبت‌هایی هم که مطرح می‌شود فضاسازی است که شما بهتر می‌دانید از چه جا‌هایی رقم می‌خورد. 
 
اخراج افشین قطبی 
سرمربی اسبق پرسپولیس از هدایت تیم کانگژوی چین برکنار شد. باشگاه کانگژو اعلام کرد افشین قطبی، سرمربی ایرانی‌اش را به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار کرد. باشگاه چینی اعلام کرد «لیو یان» سرمربی تیم زیر 21 ساله‌ها را به صورت موقت به عنوان جانشین قطبی گذاشته است. قطبی سابقه مربیگری در باشگاه پرسپولیس و تیم ‌ملی کشورمان را دارد. 
 
تعلیق بازی برزیل- آرژانتین در دیداری جنجالی
با ورود پلیس فدرال برزیل برای دستگیری چند بازیکن آرژانتین، دیدار برزیل - آرژانتین در انتخابی جام‌جهانی لغو شد. به گزارش استار، در اتفاقی عجیب، جنجالی و دور از ذهن، بازی تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به دلیل حضور پلیس برزیل در ورزشگاه برای دستگیری 4 بازیکن آرژانتین در دقیقه ۵ به حالت تعلیق درآمد. امیلیانو مارتینس، کریستین، رومرو و جووانی لوسلسو با وجود کسب جواز حضور در این بازی به دلیل طی نکردن دوره قرنطینه و دروغ گفتن به پلیس در این باره، تحت تعقیب قرار گرفتند. این بازیکنان قرنطینه ۱۴ روزه را بر خلاف بازیکنان برزیلی که شاغل در لیگ برتر بودند و به همین دلیل تیم ‌ملی کشورشان را همراهی نکردند، طی نکردند و به همین خاطر این دیدار بزرگ لغو شد و معلوم نیست این بازی دوباره برگزار شود یا فیفا تصمیم دیگری خواهد گرفت. 
 
ایتالیا به رکورد شکست‌ناپذیری برزیل رسید
تیم ملی فوتبال ایتالیا در پی تساوی برابر سوییس با رکورد شکست ناپذیری برزیل برابری کرد. 
به گزارش مدیاست، ایتالیا بعد از قهرمانی در یورو در دومین دیدار پیاپی نتوانست برنده شود و برابر سوییس به تساوی رسید. در این دیدار جورجینیو، بهترین بازیکن سال یوفا یک ضربه پنالتی را از دست داد. به این ترتیب ایتالیا به رکورد ۳۶ بازی بدون باخت رسید که عملکرد فوق‌العاده این تیم را با هدایت روبرتو مانچینی نشان می‌دهد. ایتالیا در ۳۶ بازی اخیر خود شکست‌ناپذیر بوده است (۲۷ برد و ۹ تساوی) که این روند در تاریخ فوتبال این کشور بی‌سابقه است. تیم ملی ایتالیا در دیدار بعدی خود چهارشنبه به مصاف لیتوانی می‌رود و فرصت دارد از رکورد برزیل هم عبور کند. 
۳۶ بازی بدون شکست در فوتبال اروپا یک رکورد است و حالا در بین تیم‌های اروپایی ایتالیا صاحب این رکورد شکست‌ناپذیری است. 

Page Generated in 0/0164 sec