printlogo


کد خبر: 237642تاریخ: 1400/6/16 00:00
فصل دوم سریال «منم دوستت دارم» ساخته می‌شود

 مهران رسام، تهیه‌کننده مجموعه ۹۰ قسمتی شبکه سلامت از ساخت فصل دوم «منم دوستت دارم» در خارج از تهران با حضور بازیگران جدید خبر داد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، مجموعه نمایشی «منم دوستت دارم» برای نخستین بار در ایام عید نوروز به شبکه سلامت آمد؛ سریالی که در هر قسمت، 5 دقیقه چالش‌های روزمره خانواده‌ها را روایت می‌کرد. «منم دوستت دارم» تهیه‌کننده‌ای قدیمی به نام مهران رسام دارد که پیش از این مجموعه، «سوریخ» را برای شبکه سلامت ساخت. امیرحسین صدیق، نگار عابدی، مسعود فروتن، عرفان برزین و ترنم کاظمی بازیگران این مجموعه نمایشی‌ بودند. مهران رسام درباره فصل دوم این مجموعه تلویزیونی که قرار است در 90 قسمت ساخته شود، گفت: «منم دوستت دارم 2» سفارش شبکه سلامت است و منتظر جلسه برآورد هستیم. اما قرار است 7 دقیقه‌ای ساخته شود و خیلی دل‌مان می‌خواهد در شهرستان کار کنیم. این مجموعه بازیگران جدید خواهد داشت چون طرح جدید ما به فضای گسترده‌تری از هنرمندان نیاز دارد. 
او در ادامه تأکید کرد: در این مجموعه نگاهی متفاوت به روابط خانوادگی خواهیم داشت، ضمن اینکه عمده داستان ما به سمت جمعیت، فرزندآوری و ازدواج خواهد رفت. سعی داریم با ارائه راهکارهایی مبتنی بر علوم روانشناسی به حل چالش‌های روزمره و در نتیجه تقویت روابط اعضای خانواده کمک کنیم. رسام درباره حضور بازیگران قدیمی سریال، گفت: ما تمام تلاش‌مان حفظ بازیگران قدیمی سریال است و حضور بازیگران جدید به واسطه گسترده‌تر شدن موضوعات سریال و فضای جدیدی است که مخاطب خواهد دید. البته مجید پرکار به عنوان کارگردان حتما حضور دارد.

Page Generated in 0/0053 sec