printlogo


کد خبر: 237656تاریخ: 1400/6/17 00:00
«ونوم ۲» زودتر از موعد اکران می‌شود

به دنبال استقبال فراتر از انتظار از فیلم «شانگ چی و افسانه ده حلقه» در گیشه، اکران قسمت دوم فیلم ابرقهرمانی «ونوم» با بازی «تام هاردی» ۲ هفته جلو افتاد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، شرکت سونی در اقدامی غافلگیرانه تاریخ اکران قسمت دوم از فیلم ابرقهرمانی ونوم را برای بار پنجم تغییر داد. فیلم «ونوم: بگذار قتل‌عام شود» تا رسیدن به پرده سینما مسیر پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. این فیلم اول قرار بود اکتبر سال ۲۰۲۰ (مهر- آبان ۹۹) اکران شود اما به دلیل شیوع کرونا یک بار تا ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد- تیر ۱۴۰۰) به تاخیر افتاد و یک بار تا اواخر ماه سپتامبر (شهریور- مهر ۱۴۰۰). در جدیدترین تغییرات نیز قرار شد این فیلم ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) روی پرده سینماها برود. اما حالا در خبری خوب برای طرفداران مجموعه ونوم، این فیلم ابرقهرمانی زودتر از آنچه اعلام شده بود و در تاریخ اول اکتبر (۹ مهر) اکران خواهد شد. 
خبر اکران زودهنگام ونوم ۲ پس از آن اعلام شد که کمپانی دیزنی از استقبال فراتر از انتظار از اکران افتتاحیه شانگ چی و افسانه ده حلقه خبر داد؛ این فیلم جدید از دنیای سینمایی مارول در ۴ روز اول اکران در آمریکا ۹۰ میلیون دلار فروش کرد و رکورد میزان فروش در این کشور را شکست. استقبال چشمگیر از این فیلم در گیشه، استودیوهای فیلمسازی و سینماداران را که از تاثیر شیوع کرونای نوع دلتا بر بلیت‌فروشی‌ها هراسان بودند، دلگرم کرد. فروش قابل توجه فیلم شانگ چی با بازی سیمو لیو، بازیگر کانادایی چینی‌تبار و آکوافینا که نقدهای خوبی گرفته است، نشان داد یک فیلم خوب با وجود کرونای نوع دلتا هم می‌تواند مخاطب را به سینماها  بکشاند. 
 

Page Generated in 0/0071 sec