printlogo


کد خبر: 237730تاریخ: 1400/6/18 00:00
مرغ همسایه طاووسه

آیا می‌دانید در ایالات خارجه مسؤولین برای القای فرهنگ برابری با دوچرخه به محل کار خود می‌روند اما در ایران مسؤولین فقط برای خودنمایی و درآوردن ادای خارجی‌ها با اتوبوس تردد می‌کنند و رسیدگی به امور کشور و مردم را به تاخیر می‌اندازند؟
آیا می‌دانید در خارج برگزاری مراسم گریه باعث رهایی افراد از فشارهای زندگی می‌شود اما در ایران متحجران در هیأت گریه و زاری می‌کنند و باعث سلب آسایش همسایه‌ها می‌شوند و مادربزرگ‌ها در ترافیکی که دسته‌های عزاداری ایجاد کرده‌اند تلف می‌شوند؟
آیا می‌دانید خارجی‌ها با پایان دادن به عمر بومیان کشورشان آنان را از شر این زندگی فلاکت بار و پردرد خلاص می‌کنند اما در ایران مردم جنگ‌زده کشورهای همسایه را به داخل کشور راه می‌دهند تا بتوانند به زندگی خود ادامه دهند و بقیه عمر خود را با بدبختی بگذرانند و جای ما را هم تنگ کنند؟
آیا می‌دانید در خارج آنقدر به زنان اهمیت می‌دهند که به آنان لباسی زیبا می‌پوشانند و از این زیبایی آنان برای پیشرفت اقتصاد کشور از جمله فروش ماشین، بستنی، شکلات و... استفاده می‌کنند اما در ایران زنان را در حجاب می‌پیچند تا چشم‌ها از دیدن این زیبایی‌ها محروم شود و آنان فرصت‌های پیشرفت و خدمت به بشریت را از دست بدهند؟
تذکر: خارج تنها محدود به بخشی از قاره آمریکا، اروپا، اقیانوسیه و استرالیا، قطب شمال و قطب جنوب، بخش‌هایی از شرق آسیا، مهد کوزی گونی و فاطماگل و بن سلمان جون است. یه وقت فکر نکنید این کشورهای عقب افتاده و بی‌کلاس همسایه خارجه ها!!!

Page Generated in 0/0060 sec