printlogo


کد خبر: 237838تاریخ: 1400/6/21 00:00
آغاز سال تحصیلی جدید به صورت «مجازی»

پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان در زمینه چگونگی بازگشایی مدارس در سال جدید تحصیلی، بالاخره تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه انجام شد. به گفته مسؤولان وزارت آموزش‌و‌پرورش، دانش‌آموزان مهرماه باید خود را برای حضور در کلاس‌های مجازی همانند سال گذشته آماده کنند. 
آنطور که مسؤولان آموزش‌و‌پرورش خبر داده‌اند در صورت موفقیت در واکسیناسیون معلمان، کادر آموزشی مدارس و دانش‌آموزان، کلاس‌ها آبان‌ماه به صورت ترکیبی برگزار خواهد شد. 
در همین زمینه علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش‌و‌پرورش اعلام کرده سال تحصیلی جدید «مجازی» آغاز می‌شود. 
سرپرست وزارت آموزش‌و‌پرورش گفت: مهر امسال و آغاز سال تحصیلی به صورت مجازی خواهد بود و تلاش داریم بازگشایی مدارس خیلی آرام، بی‌دغدغه و باشکوه انجام شود. 
علیرضا کاظمی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌و‌پرورش سراسر کشور با اشاره به آیات قرآنی گفت: کسی که با توکل به خداوند حرکت کند قطعا موفق خواهد شد و داشتن تقوا در این مسیر شرط پیروزی در کارهاست. 
وی ادامه داد: خداوند به هر کسی برتری‌هایی داده که متناسب با آن، ویژگی‌هایی نیز به او ارزانی داشته است، «مسؤولیت» نیز یکی از بالاترین برتری‌هاست که خداوند با این وسیله افراد را مورد آزمایش قرار می‌دهد. 
سرپرست وزارت آموزش‌و‌پرورش گفت: «مسؤولیت» کار سنگینی است و «مسؤولیت در نظام تعلیم و تربیت»، بشدت سنگین‌تر است؛ چرا که تعلیم و تربیت امانتی است که در اختیار ما قرار گرفته است و عواقب سنگینی نیز دارد. 
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌و‌پرورش وی افزود: مدیران کل باید در این فرصت باقیمانده تا مهرماه با مداخلات بیشتر، سعی در هر چه بهتر برگزار شدن پروژه مهر و بازگشایی مدارس داشته باشند تا با انسجام بیشتری این مهم محقق شود. 

Page Generated in 0/0075 sec